//

Kan iemand mij helpen met 'tethering'?

Kan iemand mij helpen met 'tethering'? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb nu een paar weken een iPhone 4 (mijn eerste iPhone ooit!) en hij bevalt heel erg goed. En sinds kort heb ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-09-10, 18:16
stevendeen stevendeen is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 5
Standaard Kan iemand mij helpen met 'tethering'?

Hallo,
Ik heb nu een paar weken een iPhone 4 (mijn eerste iPhone ooit!) en hij bevalt heel erg goed. En sinds kort heb ik ook een nieuwe laptop, en nu was ik bezig om mijn iPhone via bluetooth met mijn laptop te verbinden. Na wat gedoe met drivers die niet gevonden konden worden, is het volgens mij wel aardig gelukt. Kan in ieder geval muziek van mijn iPhone uit mijn laptop-boxjes laten komen
Maar waar ik bluetooth eigenlijk voor zou willen gebruiken is voor 'tetheren'. Nou heb ik op internet een hoop verschillende dingen gelezen, maar ik kom er eerlijk gezegd niet echt uit.
Ik heb dus een iPhone 4, OS 4.1, en T-Mobile. (Niet gejailbreakt, en wil ik graag zo houden!) Op mijn laptop zit Windows 7. (HP Elitebook, 8540W)
Is het mogelijk om op mijn laptop te surfen via het internet van mijn iPhone?
Ik hoop heel erg dat iemand mij hiermee kan helpen!
Alvast bedankt,
Steven
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-09-10, 19:55
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Zolang je bij T-Mobile zit, is dit niet mogelijk, standaard. Je zult moeten jailbreaken om via T-Mobile te kunnen tetheren. Apple en T-mobile hebben onder 1 hoedje gespeeld (alsook AT&T in America) om tethering niet toe te staan en de functie te blokkeren op je iPhone, zodra je simkaart van een van deze providers in je iPhone zit.
In NL is het (nog) wel, illegaal, mogelijk met providers als KPN en Vodafone, zonder jailbreak.
  #3  
Oud 28-09-10, 00:12
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

als je hem niet gejailbreakt wilt hebben kan dit helaas niet.. zal waarschijnlijk ook niet meer terug komen.
  #4  
Oud 28-09-10, 13:17
stevendeen stevendeen is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 5
Standaard

Dat is jammer! Ik wil mn telefoon namelijk niet jailbraken, dus dat wordt dan dus helaas geen tetheren voor mij. In ieder geval hartstikke bedankt voor jullie antwoord!
  #5  
Oud 28-09-10, 14:44
fgeer fgeer is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 104
Standaard

https://forum.iculture.nl/f1/ch...tml#post572268
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Kan iemand mij helpen? JroisRuss Jailbreak 10 11-07-10 14:35
iPhone: Kan iemand mij met Jailibreak helpen via msn? JuztPaultje Jailbreak 18 15-10-08 17:52
kan iemand mij helpen met updaten 2.0.0 iTimothy Archief 1 28-08-08 17:59
kan iemand mij helpen lucandjet Archief 1 15-07-08 18:48
Kan iemand mij helpen met unlocken en andere zaken voor de Iphone? Bullet Archief 2 28-04-08 16:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:14.