iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Verjaardagen worden niet gesyn met Outlook 2007 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/73316-verjaardagen-worden-niet-gesyn-outlook-2007-a.html)

Roess 28-09-10 17:20

Verjaardagen worden niet gesyn met Outlook 2007
 
Alle afspraken van de i-phone cq outlook en visa versa worden goed gesynchroniseerd. Alleen de feestdagen en verjaardagen staan wel in de I-phone, maar niet in de agenda van Outlook. Dit is het omgekeerde van eerdere discussies (wel in Outlook, maar niet op de I-phone). Wat moet ik doen om dat voor elkaar te krijgen.

ppl 29-09-10 22:04

Verjaardagen in Outlook werken iets anders. Zowel de iPhone als Outlook zullen naar de geboortedatum van de contactpersoon kijken en dat in de agenda stoppen (op de iPhone is dit een aparte agenda). Het zou me niks verbazen dat Outlook weer op een andere plek het veld voor de geboortedatum heeft en dat het ook in een ander formaat is waardoor het niet geheel compatible is met andere apps zoals de agenda op de iPhone. Ik denk dat je het beste de geboortedata in Outlook kunt invoeren. Deze lijkt namelijk losse events aan te maken in de agenda voor wat de verjaardagen betreft. Als je dan met Outlook synct dan worden deze losse events meegenomen naar de iPhone. Handige link voor verjaardagen in Outlook: Verjaardagen in Outlook agenda

Overigens denk ik dat je geen Outlook 97 bedoeld maar eerder iets van 2007 aangezien Apple Outlook vanaf 2003 ondersteund. Outlook 97 steekt heel anders in elkaar dan 2003 en hoger dus dat verschil is best aanzienlijk. Weet je zeker dat je Outlook 97 bedoeld?

Waltero 30-09-10 09:23

Dude.. outlook 97?

WTF, dat is een versie van 13 jaar oud!! Hoe werkt je Windows 9.11 nog :D?

Roess 30-09-10 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ppl (Bericht 573440)
Verjaardagen in Outlook werken iets anders. Zowel de iPhone als Outlook zullen naar de geboortedatum van de contactpersoon kijken en dat in de agenda stoppen (op de iPhone is dit een aparte agenda). Het zou me niks verbazen dat Outlook weer op een andere plek het veld voor de geboortedatum heeft en dat het ook in een ander formaat is waardoor het niet geheel compatible is met andere apps zoals de agenda op de iPhone. Ik denk dat je het beste de geboortedata in Outlook kunt invoeren. Deze lijkt namelijk losse events aan te maken in de agenda voor wat de verjaardagen betreft. Als je dan met Outlook synct dan worden deze losse events meegenomen naar de iPhone. Handige link voor verjaardagen in Outlook: Verjaardagen in Outlook agenda

Overigens denk ik dat je geen Outlook 97 bedoeld maar eerder iets van 2007 aangezien Apple Outlook vanaf 2003 ondersteund. Outlook 97 steekt heel anders in elkaar dan 2003 en hoger dus dat verschil is best aanzienlijk. Weet je zeker dat je Outlook 97 bedoeld?


Hartelijk dank voor deze tips. Ik zal ze meenemen.
PS bedoelde ook 2007


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:19.