iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Inoud email wordt niet geladen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/73318-inoud-email-wordt-niet-geladen.html)

SasvanD 28-09-10 17:40

Inoud email wordt niet geladen
 
Sinds een paar dagen wordt de inhoud van mijn emails (Hotmail)niet meer geladen. Ik kan de afzender wel zien en het onderwerp. Ook kan ik in de voorvertoning een aantal regels lezen en ik krijg ook gewoon een melding als ik nieuwe mailtjes ontvang. Wanneer ik dan echter het mailtje wil gaan lezen, is de inhoud niet zichtbaar. Erg irritant allemaal. Sinds ik de Iphone heb (feb '10) heeft het allemaal prima gewerkt.
Heeft iemand de gouden tip voor mij hoe ik dit kan verhelpen?
Thankx!

iJack 29-09-10 09:04

De gouden tip:

Aangeven wat voor mail je gebruikt zou al een begin zijn.

Mocht het gaan over een exchange account van gmail, dit is gewoon bijna onwerkbaar heb ik ook gemerkt. Ik ben toch maar weer terug naar imap.

looijestijn 29-09-10 19:41

email inhoud wordt niet weergegeven
 
Ik heb exct hetzelfde probleem. Niets aan mijn instellinge veranderd. Heeft het altijd gedaan. Haalt dus wel email op; zie ook de beginregels maar als ik het bericht open is die leeg.
Iemand?

herk0039 29-09-10 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door looijestijn (Bericht 573313)
Ik heb exct hetzelfde probleem. Niets aan mijn instellinge veranderd. Heeft het altijd gedaan. Haalt dus wel email op; zie ook de beginregels maar als ik het bericht open is die leeg.
Iemand?

Hier (schoonzoon) het zelfde met email (live instellingen).
Heeft iemand hiervoor een oplossing??

SasvanD 30-09-10 10:10

Ja, ik heb de oplossing zelf gevonden! Heb de foon een keer uit en weer aan gezet en nu werkt het weer!:)

hcoost 03-10-10 11:59

Ongelofelijk (simpel), maar je moet er maar opkomen!

Inderdaad uit en aan en m'n mail werkt weer! TOP

looijestijn 03-10-10 21:04

Maar inmiddels heb ik na 2 dagen wel weer hetzelfde probleem. Hoop niet dat het blijvend is. Toch lastig. Misschien verholpen in versie 4.1?

Grample 03-10-10 22:46

Wat ook wel eens wil helpen is de applicatie helemaal afsluiten want de app blijft op het achtergrond draaien.

Vendredi 04-10-10 23:41

ik had met gmal ook het probleem en resetten et voila
bedankt

dennisvanbeusichem 06-10-10 18:50

Hallo Allemaal,

Ik heb ook het probleem dat ik mijn E-mails + De bijlage er van niet meer kan inzien.
als ik de email in de Inbox zie staan zie ik wel wat staan. (dit gelt voor mijn Gmail als mijn Hotmail) ik heb pas wel DropBox & DocsToGo er opgezet heeft dit hier misschien iets mee te maken?

--
mvg
Dennis

zimmie 07-10-10 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hcoost (Bericht 575893)
Ongelofelijk (simpel), maar je moet er maar opkomen!

Inderdaad uit en aan en m'n mail werkt weer! TOP


Het uit en aanzetten werkt!

dennisvanbeusichem 08-10-10 01:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zimmie (Bericht 579095)
Het uit en aanzetten werkt!

Hahahaha hoe simpel kan het zijn. Bedankt het uit en aan zetten heeft indd gewerkt!!!

omares 08-10-10 09:53

synchroniseren van emails via PC
 
al mijn contacten en agenda's kan ik synchroniseren ,echter mijn emailsaccounts niet , help

013Cr3w 12-10-10 23:16

[ youtube]23lfNaPKKT4[/youtube ]

nanuk 29-11-10 09:49

bij mij werkt aan en uitzetten helemaal niet! hij blijft het niet doen... nog meer tips, please?

Softcare 01-12-10 20:18

e-mail
 
Mijn nieuwe e-mail wordt wel geladen maar bij het downloaden van mijn mail vanuit gmail komt er op de laatste serie mail de melding: "(Geen afzender) (geen onderwerp)" Deze mailtjes kan ik ook niet verwijderen. Iemand een idee?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:59.