//

Iphone fabrieksinstelling voor retour

Iphone fabrieksinstelling voor retour discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Forumleden, Mijn iphone 4 is defect en moet opgestuurd worden. Nou wil ik graag weten hoe ik ervoor kan zorgen dat NIKS meer op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-09-10, 17:53
martjee martjee is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 23
Standaard Iphone fabrieksinstelling voor retour

Beste Forumleden,

Mijn iphone 4 is defect en moet opgestuurd worden. Nou wil ik graag weten hoe ik ervoor kan zorgen dat NIKS meer op mijn telefoon te vinden is. Ik heb nu het volgende gedaan, instellingen -> algemeen -> stel opnieuw in -> wis alle inhoud en instellingen.

Op mijn iphone staan prive gegevens zoals bank, email, inlog voor windows live etc.

Is dit genoeg? of moet de iphone aan de computer gekoppeld worden?

Graag advies

Laatst gewijzigd door martjee; 28-09-10 om 18:00.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-09-10, 23:43
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Wat je hebt gedaan is voldoende.
  #3  
Oud 29-03-11, 23:32
iphone78 iphone78 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Standaard

ik heb de zelfde handeling gedaan zoals martjee gedaan heeft maar het toestel werkt niet meer en er komt maar een apple icoontje op scherm met enkele minuten een draai cirkel .dat loop paar minuten verder en dat is het toestel uit ,en daarna gebeurt het weer hetzelfde met apple op scherm end an het cirkeltje .... zo maar door.

weet iemand hoe ik hem aan de praat krijg.
  #4  
Oud 30-03-11, 08:39
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Activeren mbv iTunes.
  #5  
Oud 30-03-11, 10:25
boink boink is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Delft
Berichten: 56
Standaard

Aan de oplader hangen, het opnieuw instellen kan aardig lang duren
  #6  
Oud 30-03-11, 16:33
iphone78 iphone78 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Standaard

ik heb alle mogelijkheden geprobeerd van ander datakabel, ander voedingstekker en aangesloten op de laptop via itunes(aangemeld en leest het toestel niet).

heb op een ander forum een andere handeling gelezen maar klopt dit ; men schreef dit


(heb je net onlangs een app geinstalleerd of iets veranderd in je Iphone en je iphone blijft hangen?
springboard app crashed dan!! simpel op te lossen...
NNEEEE je hoeft niet noodzakelijk te restoren !!!
je gebruikt een van deze programs iBrickr, IphoneBrowser of Winscp (gebruik ik) terwijl je je appel zichtbaar op je scherm hebt, en probeert meermaals in je iphone te geraken, dit lukt, geen probleem. mss
wel 2 a 3 keer proberen of meer, maar t lukt.
de laatste toegevoegde app die je hebt geinstalleerd verwijder je in de map Applications of wat je veranderd hebt zet je trug standaard, als je tenminste backup gemaakt hebt.
En voor je t weet start je iphone op, ga daarna na installer/uninstall en verwijder de APP volledig. en je iphone is weer in orde zonder een restore, syncen enz...
bespaard veel moeite, LET OP voor Winscp moet Wi-Fi en ssh aanstaan vo je iets installeerd, daar iedere keer ik iets installeer, heel soms mijn springboard crashed, omdat ik enorm veel erop heb staan, bijna 100 apps, (vo modding programs), durft hij wel eens te crashen.
maar dit kan ook eens gebeuren bij iedereen die minder erop hebben staan. dus hierbij weten jullie t. hoop dat jullie t kunnen gebruiken.)

ik weet niet waar ik hieraan moet beginnen, of is er een betere optie
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad 2 ook retour - nummer 3 op komst ... jajabd iPad algemeen 28 07-07-11 21:01
iPhone 4 retour naar de UK..hoe? anandvr iPhone algemeen 0 07-08-10 15:18
herstellen 4g naar fabrieksinstelling bennybreda iPhone algemeen 5 06-08-10 10:39
iPhone: Firmware 3.1.2 terug naar fabrieksinstelling ivomarin Jailbreak 0 02-04-10 10:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:05.