Serienummer iPhone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuist mijn iPhone 4 binnen gekregen. En ik via het serienummer dat hij in week 38 is gemaakt. Vers van de pers dus. (weeknummer kun ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Serienummer iPhone 4
Zojuist mijn iPhone 4 binnen gekregen.
En ik via het serienummer dat hij in week 38 is gemaakt. Vers van de pers dus. (weeknummer kun je vinden 7R038xxxxx 0= jaar 38= weeknummer) Ben benieuwd of ieder zijn toestel zo vers is, ik heb ook geen last van wegvallen signaal |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb de 1 met week 33 (T-Mobile gekocht op 27-08 week 34) en de andere heb ik van de UK (neverlockt) en is van week 37 (geleverd op 30-9 week 39)
|
|
|||
|
|||
Mijne is ook uit week 38.. gisteren ontvangen.
|
|
||||
|
||||
Mijne is uit week 33 (augustus) en ook ik heb geen last van de death grip.
|
||||
|
||||
Mijn eerste iPhone 4, week 29 (uit UK) had ook geen last van wegvallend signaal.
Mijn huidige Belgische model eveneens uit week 29 en ook nergens last van. |
|
||||
|
||||
Week 30 en nergens last van...
|
|||
|
|||
Week 31 Heb zowieso last van Tmobile.
|
|||
|
|||
Week 37, donderdag 30 september gekocht bij Mobistar Brussel.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb met Vodafone overal in huis vol 3G bereik, maar gelukkig ook Wi-Fi
|
|
|||
|
|||
week 33, is aangekocht in vandenborre op 6sept
|
|
|||
|
|||
Begint het nu ook eindelijk door te dringen dat die "Death Grip" de beste HOAX van dit jaar is?
Zou bijna respect krijgen voor de mensen die deze onzin verzonnen hebben en gemasseerd hebben in de hersens van velen mensen. |
|
|||
|
|||
Ik, en waarschijnlijk een hele hoop andere mensen hebben er wel degelijk last van (dan wel zonder hoesje). Dus ga dan niet van dit soort onzin dingen plaatsen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maarja, hoge bomen vangen veel wind. Hoe klein het mankement op de nieuwe iPhone ook is, de media zal er altijd bovenop zitten.. |
|
|||
|
|||
Van week 39
|
|
|||
|
|||
van week 040, vandaag gekocht
|
|
|||
|
|||
Mijn Iphone 4 komt van week 30
|
|
|||
|
|||
Week 39
Mijne gekocht begin oktober, na activatie toestel teruggebracht : geen geluid uit speakers !?! Zit nog steeds te wachten op hopelijk nieuw toestel !!!
|
|
|||
|
|||
De mijne is van week 38, heb wel last van de death grip in gebieden waar de ontvangst slecht is.
Gisteren opgehaald in Turnhout, op zich een vrij oude dus (nu week 42). |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone garantie op het serienummer | kevinvw | iPhone algemeen | 14 | 20-02-13 15:47 |
iphone/ipod touch traceren via serienummer? | basjuh93 | iPhone algemeen | 6 | 02-06-11 17:46 |
iPhone serienummer check: nep of echt? | Rich87 | Koopinformatie Nederland | 13 | 31-05-10 23:02 |
raar serienummer en modelnummer!! | jcpearl | iPhone algemeen | 3 | 16-05-10 16:11 |
|
|