//

Volume automatisch naar hardst

Volume automatisch naar hardst discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds gister mijn iphone 4 (uit Engeland besteld). En sinds een aantal minuten geleden gaat mijn volume automatisch naar hardste stand, wat bijzonder ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-10-10, 01:55
skafier skafier is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard Volume automatisch naar hardst

Ik heb sinds gister mijn iphone 4 (uit Engeland besteld).
En sinds een aantal minuten geleden gaat mijn volume automatisch naar hardste stand, wat bijzonder vervelend is. Ik heb mijn iphone als herstelt via itunes maar dat heeft niet geholpen. Weet iemand iets wat ik kan doen? En hoe zit het met garantie etc?

Ik wacht met spanning op een reactie, want ik heb dus geen idee wat ik zou moeten doen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-10-10, 11:32
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

ik heb dat 1 keer gehad en ik heb die toen moeten binnengeven want dat was een hardware probleem.

Ik zou dus ff een apple service center in nederland binnenwandelen en hem gewoon binnengeven.
Garantie binnen de EU geldt nu toch overal

EDIT
kijk natuurlijk of je knopje gewoon niet vastzit ofzo

  #3  
Oud 02-10-10, 12:50
skafier skafier is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard

Thanks! Ik ga vandaag wel even langs bij sevice center en dan hoo rik daar wel of het ernstig is. (Aan het knopje lag het sowieso niet)

nog maals dank!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's automatisch van iPhone naar PC slinky89 Desktop-applicaties 5 21-10-10 01:06
iPhone 3GS: zoekt niet meer automatisch naar netwerk fons89 Unlock 0 09-09-10 00:32
Volume MC: Naar het volgende nummer met de volume-knoppen Roffel iPhone algemeen 13 03-11-09 22:07
automatisch naar voicemail 2g met vodafone sim innovations Vodafone 1 23-10-09 21:45
Iphone volume knop hard ( reparatie naar t mobile) hababam Odido (T-Mobile) 10 08-09-08 19:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:52.