//

Vijfde icoontje in de dock plaatsen

Vijfde icoontje in de dock plaatsen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door croiman je moet dock aanzetten ofziets, en de docks icons selecteren, beetje zoeken he, k gebruik die optie zelf nie, ma ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 23-06-08, 22:01
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door croiman Bekijk bericht
je moet dock aanzetten ofziets, en de docks icons selecteren, beetje zoeken he, k gebruik die optie zelf nie, ma da zou ook zo kunnen gaan, maar zoals k al heb gezegd, 5dock icons is vo 112 en jonger, 113 en ouder gaat dit nie meer.
Dat gaat alleen om icons te plaatsen in de dock van Bossprefs zelf. Niet in de dock van je iPhone.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 24-06-08, 10:24
Kaspers's schermafbeelding
Kaspers Kaspers is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: 058
Berichten: 154
Standaard

Jonge pak gewoon de laatste versie van Customize.
Daar zit FreeBoard in, en kun je 5 icon-dock aanzetten.

En croiman, beter verifieer je eerst je eigen verhaal even, want dat BossPreffs verhaal gaat natuurlijk niet op met het iPhone-Dock, dat gaat om zijn eigen interface.
__________________
  #23  
Oud 24-06-08, 11:31
Kawouter Kawouter is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 36
Standaard

ik kan in custumize niet klikken op freeboard. Het staat er wel maar is lichtgrijs en dus niet op te klikken. Iemand een idee hoe dat zou kunnen komen?
  #24  
Oud 24-06-08, 11:47
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaspers Bekijk bericht
Jonge pak gewoon de laatste versie van Customize.
Daar zit FreeBoard in, en kun je 5 icon-dock aanzetten.

En croiman, beter verifieer je eerst je eigen verhaal even, want dat BossPreffs verhaal gaat natuurlijk niet op met het iPhone-Dock, dat gaat om zijn eigen interface.
iedereen kan es foutje maken he

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kawouter Bekijk bericht
ik kan in custumize niet klikken op freeboard. Het staat er wel maar is lichtgrijs en dus niet op te klikken. Iemand een idee hoe dat zou kunnen komen?
aanzetten in customize eerst ?
__________________
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM.
Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more.
  #25  
Oud 16-07-08, 09:00
Gligoth's schermafbeelding
Gligoth Gligoth is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Huizen
Berichten: 59
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Gligoth Stuur een bericht via MSN naar Gligoth Stuur een bericht via Yahoo naar Gligoth
Lightbulb

Als je niet de nieuwste customize wilt gebruiken. Gebruik zelf liever de 1.21 patched versie op 1.1.4. (heb zelf via de nieuwe customize het 5 icon dock ook niet aan de praat gekregen maar toch.

Er is nu wel een manier om op 1.1.4 een 5 icon dock te krijgen.
Open hiervoor installer, en zoek bij all aplications naar Catepilar 1.1.1
Eenmaal geinstalleerd, eventjes openen, je ziet nu dat je code moet invoeren, maar dat doen we lekker niet, Sluit catepilar.
Open opnieuw installer, zoek nu naar Catepilar 1.1.1 Patch, installeer die.
Oke nu gaan we catepilar weer openen, zorg ervoor dat er alleen bij "FaceLift" een Vinkje staat. Klik dan op Apply.
Als ie vraagt als je wilt restarten of quit. Kies dan voor QUIT!!.
Ga nu naar instellingen, onderaan zie dat er een tabje bij is gekomen genaamd "RiP Dev" Open die en ga dan naar facelift en zet alle schakelaartjes aan wat onder SpringBoard Dock staat.
Ga nu terug naar de RiP Dev tab en klik op Catepillar en dan op Restart Springboard.
(Als er bij license expires: Never staat heb je het goed gedaan en zal het werken, staat er expired heb je waarschijnlijk een restart gemaakt en moet je alles uninstallen en opnieuw doen)
Als je nu je springboard voor je hebt kan je het 5é icoontje gewoon je dock inslepen

Modbreak:
Geen links of videos die leiden naar warez aub. Dit is ten strensgte verboden op dit forum!


//EDIT: Hmm, ohja je kraakt iets, mijn oprechte excusses...
Mijn springboard als bijlage toegevoegd!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg photo.jpg‎ (44,1 KB, 16x gelezen)
__________________


Laatst gewijzigd door Gligoth; 16-07-08 om 09:33. Reden: video verwijderd
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Na update problemen na plaatsen op music dock (3G) Ypho Jailbreak 3 03-11-10 15:51
Wat kleinigheidjes die ik niet kan vinden [Dock & Weer-icoontje] Robberto Jailbreak apps en thema's 7 28-10-09 15:23
Na upgrade naar OS X Leopard wordt Iphone niet meer gevonden na plaatsen in dock raaf iPhone algemeen 4 07-04-08 12:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:12.