iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   home knop haperingen?? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/73747-home-knop-haperingen.html)

theory18 03-10-10 09:58

home knop haperingen??
 
Ik heb soms dagen dat ik nauwelijks mijn home-knop moet induwen of aanraken voor hij werkt en dan de dag erna kan het zijn dat ik soms compleet moet doorduwen om hem in werking te krijgen, om dan weer de dag erna feilloos te werken.

Hebben sommige mensen dit ook?
Dit is op een iPhone4.

Bedankt alvast.

Gerdje 04-10-10 10:06

Hier precies hetzelfde! Lijkt net of de homeknop soms gewoonweg niet werkt en een paar tellen daarna weer wel. Het is zeer random!

WDS001 04-10-10 10:30

Je zou eens een harde reset of restore kunnen proberen, maar wellicht is het een hardwarematig probleem en zal je terug moeten naar de winkel voor garantie.

StefV 11-04-11 07:52

Ik heb het ook sinds een paar dagen nu.. Dan werkt hij niet.. Na een respring weer wel en dan even later weer niet..

colliehome 11-04-11 08:13

onder de homeknop zit een 2 metaaltjes die -middels indrukken van de homeknop- contact maken. Mogelijks zijn deze "moe" en moet je ze -mist openmaken- even terug zetten.

Bij een 3GS gaat het makkelijk . Bij een 4 weet ik zo niet.

r0bert4 11-04-11 10:04

Had precies hetzelfde iPhone 4, opgestuurd naar Dynafix T-mobile en compleet nieuwe iPhone 4 gekregen ( kwam mooi uit op de mijne zaten krasjes )

Wim_ 11-04-11 16:21

Ik zit ook met dit vervelende probleem sedert enkele weken :mad:


Hopelijk beginnen ze niet over een vochtprobleem te lullen...

Mukadder 14-04-11 20:07

Ik heb het probleem dat als ik de homeknop indruk, alles op het scherm heel groot wordt, of als ik een app. wil sluiten, dat hij het half afsluit en alleen het dock zichtbaar wordt. Daarnaast merk ik dat apps actief blijven nadat ik afgesloten heb. Is dit normaal? Ik heb sinds kort de iphone4. daarvoor de 2g.

boen001 05-07-11 07:15

Ik zit sinds twee week met zelfde probleem. Echter ga ik zaterdag met vakantie, dus zou het ivm maps etc handig zijn dat de iPhone 4 meekon. Daarnaast geniet ik ook van een jailbreak dus is het mij onduidelijk hoe het met de garantie zit. Bij een dfu zonder daarna de telefoon te restoren naar je oude settings, dus als fabrieksaf naar de winkel te brengen is de jailbreak niet meer te detecteren toch? Aan de andere kant ben ik ook bang dat de homeknop straks helemaal niet meer werkt waardoor ik de iPhone helemaal niet meer via dfu kan herstellen.
Nu is de vraag:
-zou de homeknop over 2 weken nog
werken(hij doet t nu immers ook al 2 weken zo,
- en klopt t dat na een dfu restore de jb niet meer te achterhalen valt? En daarnaast, een compleet lege iPhone opsturen, is dat niet jb verdacht??

Alvast bedankt

saparua 31-08-11 21:09

Hoi, vandaag heel toevallig mijn homeknop weer normaal aan de gang gekregen. Deed het dan wel en dan weer niet. ik moest er soms wel 30x op drukken voor hij het deed.

Zo ook vandaag. wat ik verv olgens deed was het volgende:
Let wel mijn iphone 4 heeft een hardplastis case. Ik liet de iphone vervolgens van 2 cm hoogte rechtopstaand uit mijn handen op de tafel tikken/vallen, let wel ik liet hem tussen duim en wijsvinger.Niet hard maar ook niet te zacht. Ik ging er van uit dat dit ook niet zou helpen maar tot kijn grote verbazing werkt hij weer.

Mensen, niet geschoten is altijd mis maar bij mij werkt tie weer.
Succes!! en doe me een lol. als het lukt laat het me even weten?
Haria@zeelandnet.nl:d


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:53.