iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iphone 4 cloon?? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/73851-iphone-4-cloon.html)

iiphone4 04-10-10 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 576708)
Dan heb ik geen idee, misschien dat google meer weet.


heb al zitten kijken helaas krijg ik dat alle iphone clones dual sim hebben en deze heeft dat dus niet....
zou me god niet weten hoe ik verder moet zoeken op google

Chrisl 04-10-10 19:38

Is het toevallig deze????

1-2tje 04-10-10 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 576716)
Is het toevallig deze????

Daar lijkt hij in ieder geval wel op gezien de locatie van de sim-kaart. Knap staaltje imitatie :eek:

WDS001 04-10-10 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 1-2tje (Bericht 576722)
Daar lijkt hij in ieder geval wel op gezien de locatie van de sim-kaart. Knap staaltje imitatie :eek:

Maar de frontcamera lijkt op de foto's van de TS wel ergens anders te zitten dan op die site getoond wordt.

Chrisl 04-10-10 19:56

Ok, dan weet ik het ook niet meer :D

iiphone4 04-10-10 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 576734)
Ok, dan weet ik het ook niet meer :D

soo die lijkt er indd erg goed op....

Dyna20 04-10-10 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iiphone4 (Bericht 576744)
soo die lijkt er indd erg goed op....

Denk dat de behuizing nog het makkelijkste is voor die makers om natemaken. Het gaat natuurlijk meer om wat er daar onder zit.

En het besturingsysteem kan er wel leuk uit zien, maar in de buurt van Ios 4.X komt het natuurlijk nooit.

Jammer dat je niet verteld wat je ervoor betaald hebt, maar weet wel zeker dat je niet rond de 750 betaald hebt wat hij in de winkel kost. Je dacht waarschijnlijk dat je een mooie deal had gemaakt en nu kom je van een koude kermis thuis.

Dus hoop dat het een goede les voor je is. Onthou altijd: Als iets te mooi klinkt is het vaak niet waar.

Iphone3Gs 05-10-10 17:42

De volgende keer moet je langs gaan bij de beste man/vrouw en hem daar gelijk via de comp testen met Itunes zo weet je gelijk of dit geen fake iphone is, weer een goede les wijzer. jammer van je mooie spaar centen nu, ik zal er wel werk van maken om je centen terug te krijgen maar zal denk ik voor 60 % niet het geval zijn.

karaat 09-10-10 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 576716)
Is het toevallig deze????

heb je missgien enig idee waarik deze kan kopen en voor hoeduur?
vind t leuk om gwn ermee te spelen :P

Patrick3G 12-10-10 15:53

De eerste foto's lijken inderdaad erg veel op de iPhone 4.

maar zoals gezegd, het simkaart slot verraad het, op foto 4.

offshorecl1 24-10-10 06:36

Gevaarlijke cloon iPhone4G voor oplichting!
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door karaat (Bericht 580415)
heb je missgien enig idee waarik deze kan kopen en voor hoeduur?
vind t leuk om gwn ermee te spelen :P

Ik heb de originele en echte 4G 32GB, maar heb deze (goed uitziende) cloon in China gekocht. Is niet duur maar omgerekend plus minus 120Euro.

Is perfect nagemaakt, men kan het zien aan de camera inplanting voor en achteraan (zeer klein verschil) niet hetzelfde en slot simkaart op een hogere plaats. Een perfecte (gevaarlijke) cloon voor iemand dewelke niet vertrouwd is met iPhone loopt erin gewoon in, alleen hebben oplichters het moeilijk met de simkaart dewelke in de valse de grote (vroegere) versie is (in de echte mini simkaart) + het smalle (simkaart) deksel (bij onze vriend iiphone4 afgebroken en afwezig) hangt gewoon vast met een rubber aanhechting. De telefoon is ook geblokkeerd, misschien wel te deblokkeren (vraag mij echter niet hoe). Imei nummers op de doos zijn vals alsook de serialnr. Doos is echter ook groter (hoger) dan de originele iPhone doos, ontbreken ook enkele kleine (zoals openingspinnetje) attributen in de doos, maar voor de rest terug hetzelfde (lader, usb en earphones aanwezig, en zeer goed nagemaakt!)
Gevaarlijk goedje voor oplichters, dewelke er goedgelovige (degene dewelke niet vertrouwd zijn met iPhone) kopers mede kunnen oplichten (wat naar het schijnt al meerdere malen is gebeurt, zoals onze vriend "iiphone4" hierboven).
Zegge het voort, een verwittigd man is er twee waard!!!

Indien interesse breng ik u er een mee,
gr:)

FenixStyle 24-10-10 17:00

Iemand die denkt dat hij voor 100-150 euro een échte iPhone4 nieuw kan kopen, is gewoon dom. Dat is hetzelfde als er in geloven dat ge een e-mail tig maal moet doorsturen om zo geld te krijgen van Microsoft of niet vermoord te worden door een éénogig meisje aan uw bed 's nachts... -_-

Rico1959 24-10-10 21:24

handleiding
 
Hallo ik heb een iphone 4 gekocht en achterop staat Designes by Apple in California assembled in Amerika. Nu ben ik op zoek naar een handleiding liefst in het Nederlands voor dit toestel. Weet iemand waar ik deze vandaan kan halen!!

alvast bedankt!

offshorecl1 25-10-10 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle (Bericht 590706)
Iemand die denkt dat hij voor 100-150 euro een échte iPhone4 nieuw kan kopen, is gewoon dom. Dat is hetzelfde als er in geloven dat ge een e-mail tig maal moet doorsturen om zo geld te krijgen van Microsoft of niet vermoord te worden door een éénogig meisje aan uw bed 's nachts... -_-

WIE zegt dat ze maar 100-150 euro vragen?:confused:
Ze kunnen ook het spel spelen met een of ander geloofwaardig verhaaltje...en 600-650 euro vragen!
Deze som is al veel geloofwaardiger, en men kan al indenken, dat sommige mensen er voor die 100-150 euro minder voor gaan!
Het bewijs....zie Ebay, daar worden alle dagen ECHTE (niet nagemaakte) voor ongeveer deze prijzen verkocht!
Voor de rest geef ik u gelijk (100-150€), maar oplichters zijn slimmer dan u denkt!
Dus oppassen is de regel:)
gr

Prima 29-10-10 18:45

iPhone 4 kloon herkennen?
 
Ik wil binnekort een iPhone 4 gaan kopen en zag per toeval deze advertentie op marktplaats. Ik hoorde van een vriend dat er tegenwoordig iPhone clones zijn die je bijna niet kan onderscheiden van de echte, en ik ben nu toch wel een beetje bang dat ik dalijk met een nepperd thuis kom.

Hoe kan ik dus het best een nep iPhone onderscheiden van een echte?

EDIT: oeps, ik dacht dat ik een nieuw topic maakte.

SeFix 29-11-10 21:31

moet sowieso zonder uitzondering in elke iphone 4 een mirco sim?

Iphone3Gs 29-11-10 21:39

Ja als je de IPhone 4 wilt kopen moet daar inderdaad alleen een Microsim in

offshorecl1 29-11-10 21:40

valse iPhone 4
 
Indien u de echte iPhone al eens goed hebt bekeken, en in handen hebt gehad, de valse goed onderste boven draait(figuurlijk), ziet u onmiddelijk het verschil. Ook aan de kleine ruimte waar de mini-simkaart moet worden geplaatst (groot verschil).
Indien u zich niet laat bedonderen in het donker, en hem goed bekijkt, alsook de accesoires dewelke erbij horen, kan men u onmogelijk oplichten (ook zijn de meeste dozen van de valse iets hoger, groter).

Gewoon goed uit uw doppen kijken bij aankoop tweedehands of indien u argwaan hebt tegenover de verkoper.
Ook veel valse iphones nemen alleen de grote simkaart, waar de echte alleen de MINI-simkaart neemt!
gr, Jo

kai824 29-11-10 22:16

Ik vind het toch vrij dom hoe mensen er soms in trappen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:46.