Iphone 4 in repartie waar moet ik aan denken? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) M'n iPhone 4 is onlangs kapot gegaan (gebroken achterkant). Gelukkig heeft m'n verzekering aangegeven te dekken. Nu heb ik de envelop van T-Mobile binnengekregen en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 in repartie waar moet ik aan denken?
M'n iPhone 4 is onlangs kapot gegaan (gebroken achterkant). Gelukkig heeft m'n verzekering aangegeven te dekken. Nu heb ik de envelop van T-Mobile binnengekregen en vroeg ik me af of er nog dingen zijn waar ik echt aan moet denken. M'n apps en muziek staan natuurlijk op iTunes. Hoe kan ik handig mijn contactpersonen back-uppen? Kan ik ze op mijn SIM-kaart zetten? Zijn er nog andere zaken die ik niet moet vergeten?
Daarnaast vroeg ik me af of iemand ervaring heeft met deze reparatie (achterkant vervangen) bij T-Mobile. Hoeveel rekenen ze hiervoor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je contacts worden automatisch meegenomen in je reserve kopie, samen met o.a. je smsjes, mail instellingen en internet instellingen en safari bookmarks dacht ik ook.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik ga een iphone kopen.. waar moet ik rekening mee houden? | orli | Archief | 4 | 16-04-08 22:54 |
Iphone kopen, waar moet ik letten? | Geertvangils | Archief | 2 | 31-03-08 23:04 |
Waar ik nou over zit te denken.. | Guest-20201108204737 | Archief | 7 | 21-12-07 14:25 |
Waar moet ik op letten bij een iPhone aankoop? | Alternative Junkie | Archief | 5 | 18-11-07 15:03 |
|
|