//

Iphone 4 in repartie waar moet ik aan denken?

Iphone 4 in repartie waar moet ik aan denken? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) M'n iPhone 4 is onlangs kapot gegaan (gebroken achterkant). Gelukkig heeft m'n verzekering aangegeven te dekken. Nu heb ik de envelop van T-Mobile binnengekregen en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-10-10, 18:33
BBoelie BBoelie is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 83
Standaard Iphone 4 in repartie waar moet ik aan denken?

M'n iPhone 4 is onlangs kapot gegaan (gebroken achterkant). Gelukkig heeft m'n verzekering aangegeven te dekken. Nu heb ik de envelop van T-Mobile binnengekregen en vroeg ik me af of er nog dingen zijn waar ik echt aan moet denken. M'n apps en muziek staan natuurlijk op iTunes. Hoe kan ik handig mijn contactpersonen back-uppen? Kan ik ze op mijn SIM-kaart zetten? Zijn er nog andere zaken die ik niet moet vergeten?

Daarnaast vroeg ik me af of iemand ervaring heeft met deze reparatie (achterkant vervangen) bij T-Mobile. Hoeveel rekenen ze hiervoor?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-10-10, 18:37
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Je contacts worden automatisch meegenomen in je reserve kopie, samen met o.a. je smsjes, mail instellingen en internet instellingen en safari bookmarks dacht ik ook.
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik ga een iphone kopen.. waar moet ik rekening mee houden? orli Archief 4 16-04-08 21:54
Iphone kopen, waar moet ik letten? Geertvangils Archief 2 31-03-08 22:04
Waar ik nou over zit te denken.. Guest-20201108204737 Archief 7 21-12-07 13:25
Waar moet ik op letten bij een iPhone aankoop? Alternative Junkie Archief 5 18-11-07 14:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:50.