iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Hoe bewaar jij je iphone?? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/73872-bewaar-jij-iphone.html)

OrangeY 04-10-10 19:34

Hoe bewaar jij je iphone??
 
Heej mensen

ik heb sinds een week nu mijn iphone 4. En echt, toen ik hem uit de doos haalde durfde ik hem bijna niet aan te raken O_o zo mooi en glimmend was hij, ik ben toen gelijk de volgende dag naar de media markt gegaan om spullen te kopen om hem zo veilig mogelijk te bewaren, ik heb toen een insteekhoes gekocht voor het meenemen in de zakken en een invisible shield. ik heb alleen het shield niet op de voorkant geplakt omdat het mij meer ging om het neerleggen en het schuiven.

maar uhm, hoe bewaren jullie je iphone?? en zijn er al krassen te zien? bij mij iig niet... als ik hem uit de hoes haalt leg ik hem er altijd op, net zo makkelijk.

Juan-Paolo 04-10-10 19:53

Ik heb een hoesje die eigenlijk voor de 3GS is. Daar zit hij vanaf het begin in. Eind deze maand komt mijn hardcase, en dan zoek ik meteen een sleave uit waar hij met case en al in kan. Ook moet er nog een screenprotector op.

Chrisl 04-10-10 20:01

In de Apple Bumper. Hij ligt nooit zomaar op tafel, altijd ergens op. Verder in m'n binnenzak van m'n colbert of in m'n spijkerbroek gewoon in m'n zak. Er zit nog geen krasje op niks. Aankoop was ongeveer 12 Augustus.

Jeroenmo 04-10-10 20:57

In een case en met een screenprotector. Daarnaast meestal ook nog in een iphone sock ;).

PrittStift 04-10-10 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroenmo (Bericht 576852)
In een case en met een screenprotector. Daarnaast meestal ook nog in een iphone sock ;).


HUH!! Dan maar hopen dat je gebeld word zeg! Moet er niet aan denken... eerst de sok verwijderen, dan uit de case... en hopen dat men al niet opgehangen heeft...!!
Maar goed, als ie valt issie iig goed beschermt ;)

lexvo 05-10-10 07:48

Ik gebruik een Speck Fitted Case die ik gekregen heb uit de free bumper actie.

Deze case bevalt verassend goed moet ik zeggen: goede pasvorm en ligt lekker in de hand.

Verder stop ik de iPhone gewoon in m'n broekzak/ jaszak enz.. waarbij ik er wel op let dat er geen andere voorwerpen (sleutels e.d.) bij zitten.

Ik heb de iPhone sinds 24 augustus en gelukkig nog geen kras te zien.

Wook 05-10-10 08:01

Ik gebruik geen hoesje of een handtasje. Hij gaat gewoon los in mijn zak zonder sleutels of andere zaken die krassen kunnen maken.

IvoB 05-10-10 08:40

Ik heb alvast de sena ultraslim liggen hier, een mooi leder hoesje.

Guest-20180409093718 05-10-10 21:17

Ik heb de mijne nog maar net sinds zaterdag (voor de nieuwsgierigen; Mobistar Center te Wijnegem shopping, iPhone 4 16 & 32 GB op stock zonder bestelling) en heb de gratis Apple Bumper Case besteld, die ik ga gebruiken in combinatie met een skin voor de backcover. Misschien komt er op de voorkant wel een screen protector op.

wouter2190 05-10-10 21:37

Case protectors, hoesjes, alles vind ik onzin aangezien het na mijn mening het design van de iphone verpest.

Krasjes zul je toch krijgen, gelukkig heb ik wel een verzekering mocht die ooit vallen en er een barst inzitten..

lexvo 05-10-10 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter2190 (Bericht 577627)
Case protectors, hoesjes, alles vind ik onzin aangezien het na mijn mening het design van de iphone verpest.

Ik ben het met je eens dat het design van de iPhone verpest wordt en dat is de reden dat ik er lang over heb nagedacht of ik überhaupt een bumper o.i.d. zou nemen. En zelfs nu denk ik er nog over om de iPhone gewoon 'zonder' te gaan gebruiken.

WDS001 05-10-10 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IvoB (Bericht 577075)
Ik heb alvast de sena ultraslim liggen hier, een mooi leder hoesje.

Ik heb net dezelfde case. En het verpest het design helemaal niet, want je kan je iPhone er zonder verdere bescherming insteken.

OrangeY 05-10-10 22:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lexvo (Bericht 577661)
Ik ben het met je eens dat het design van de iPhone verpest wordt en dat is de reden dat ik er lang over heb nagedacht of ik überhaupt een bumper o.i.d. zou nemen. En zelfs nu denk ik er nog over om de iPhone gewoon 'zonder' te gaan gebruiken.

Jep, ik vind de cases het ding er ook noet mooier op maken, Ik heb mn shield gisteren uit ergernis toch maar eraf gehaalt. Nu gaat hij gewoon naked in mn sleeve. Dit is debk ik dr beste en mooiste manier om je iphone te bewaren.

Ximenez 05-10-10 23:14

ik heb er geen hoesje voor. ik vind het allemaal maar niks.
ligt dus ook gewoon zo op tafel het is een telefoon die gezien mag worden.
een krasje is minder ja. maar na 2 jaar en dan nog eruitzien als ongebruikt vind ik ook Zonde ;X

Jeroenmo 06-10-10 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PrittStift (Bericht 576870)
HUH!! Dan maar hopen dat je gebeld word zeg! Moet er niet aan denken... eerst de sok verwijderen, dan uit de case... en hopen dat men al niet opgehangen heeft...!!
Maar goed, als ie valt issie iig goed beschermt ;)

huh?
Ik wist niet dat je ook kan bellen met dit ding :D.

Zo bewaar ik em overigens gewoon gedurende mijn schooldag, kan toch niet bellen dan, stellen docenten iig niet op prijs. Normaal heb ik em wel los in m'n broekzak.

trevisnl 06-10-10 12:56

Ik gebruik al jaren een Invisible Shield op de iPhone's. op de 4 is dit het makkelijskte, helaas had ik die een beetje scheef opgeplakt waardoor hij los is gaan raken, maar de nieuwe is alweer onderweg (lang leven levenslange garantie!!)

Delvenaartje 06-10-10 13:17

Heb een ring voor om mijn iPhone 4 gekocht voor een tientje, tijdelijke bescherming totdat mijn bumper case binnenkomt (waarvan ik nog moet zien of ik die écht wel mooi vind staan, anders issie er zo vanaf :p) en ik krijg binnenkort weer mijn invisible hoesjes binnen vanuit de USA, perfect spul zolang het goed is opgeplakt (zonder luchtbellen + stofdeeltjes dus).

Verder doe ik mijn iPhone gewoon in mijn broekzak, jaszak etc, en let er goed op dat er geen geld/sleutels etc. tegenaan kunnen komen.
PLUS, ik let er altijd op dat ik mijn telefoon als ik hem meeneem, met het display naar mij gericht doe :D.. als is het maar voor 't idee :p

Corch 06-10-10 13:56

Ik heb de Bodyguardz shield op de voorkant én achterkant aangebracht. Ik heb hem altijd in mn broekzak zitten (zonder sleutels oid) en ik leg hem gewoon op tafel.

Grappig aan het shield is dat er puntjes in komen wanneer je hem ergens hebt opgelegd (zandkorreltje bijv.). Deze puntjes verdwijnen ook. En ik heb er zelfs een kras in gehad aan de achterkant die ook verdwenen is.

Je ziet het shield wel vrij goed zitten vooral als het licht er in de juiste hoek op valt maar het biedt wel een goede bescherming zodat ie er zo goed als niet uit blijft zien.

En de metalen zijkant ga ik maar even vanuit dat daar niet zo snel krassen op komen als op de voor- en achterkant.

Yvilicious 06-10-10 14:13

Ik heb bij de MediaMarkt wel een hoesje/tasje gekocht die gebruik ik al ik mijn telefoon in de tas wil doen. Bang dat me telefoon beschadigd door sleutels ect.
Ik heb ook zo'n sticker op de voorkant geplakt (maar niet goed) luchtbelletjes.. :(

Verder heb ik niks om mijn telefoon ik vind ook dat het uiterlijk wordt verpest van de mooie telefoon :P

Delvenaartje 06-10-10 14:25

Mijn iPhone heeft dit idee.. waardoor het glas als ik hem neerleg de ondergrond net niet raakt, en ik niet meer zo erg het 'hoekige' van de iPhone vorm voel.

Prima dingetje :D

http://elainegiles.co.uk/blog/wp-con...bumper_001.jpg


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:30.