iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Wel 3G, maar toch geen verbinding? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/73884-3g-maar-toch-geen-verbinding.html)

Buttercup 04-10-10 20:36

Wel 3G, maar toch geen verbinding?
 
Heb een simonly van Telfort, werkt altijd prima alleen vandaag heb ik al de hele dag problemen. Heb gewoon 3G bereik, maar wanneer ik Safari opstart geeft hij de volgende fout: Pagina openen niet mogelijk. Safari kan de pagina niet openen, omdat de server niet meer reageert. Ook andere apps als Hyves, Youtube, en buienradar geven aan geen verbinding te kunnen maken. Bij Hyves is de melding: Er is een probleem met het opzetten van de verbinding met de server. Uw 3G/Wi-FiI verbinding lijkt in orde.

Heb al een aantal keer de netwerkinstellingen hersteld, en heb ook al bij Mobiel datanetwerk, mobiele data bij APN ingevuld internet, en bij gebruikersnaam & wachtwoord telfort. Wanneer ik dit deed had ik steeds even een moment dat internet het deed, maar na 1-2 minuten laadt hij al geen pagina's meer en geeft hij weer dezelfde fout.

Vandaag is trouwens niet de eerste keer dat ik hier last van had, heb de afgelopen 3 dagen ook af en toe dit probleem gehad.

koois808 05-10-10 08:03

Geen verbinding
 
Ik heb dus precies hetzelfde, sinds afgelopen vrijdagmiddag. Kan 1 pagina bekijken in safari.... dan is de verbinding weg terwijl het icoontje wel blijft staan van 3g. Herstellen netwerk.... en weer max 1 pagina bezoeken en het is weer afeglopen. Apps kunnen sowieso niet connecten....

Zo maar eens met telfort bellen.... :(

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Buttercup (Bericht 576822)
Heb een simonly van Telfort, werkt altijd prima alleen vandaag heb ik al de hele dag problemen. Heb gewoon 3G bereik, maar wanneer ik Safari opstart geeft hij de volgende fout: Pagina openen niet mogelijk. Safari kan de pagina niet openen, omdat de server niet meer reageert. Ook andere apps als Hyves, Youtube, en buienradar geven aan geen verbinding te kunnen maken. Bij Hyves is de melding: Er is een probleem met het opzetten van de verbinding met de server. Uw 3G/Wi-FiI verbinding lijkt in orde.

Heb al een aantal keer de netwerkinstellingen hersteld, en heb ook al bij Mobiel datanetwerk, mobiele data bij APN ingevuld internet, en bij gebruikersnaam & wachtwoord telfort. Wanneer ik dit deed had ik steeds even een moment dat internet het deed, maar na 1-2 minuten laadt hij al geen pagina's meer en geeft hij weer dezelfde fout.

Vandaag is trouwens niet de eerste keer dat ik hier last van had, heb de afgelopen 3 dagen ook af en toe dit probleem gehad.


sbruins 05-10-10 08:46

Hallo mensen,

Ik heb ook hetzelfde. Begon bij mij ook vrijdag. Heb het een aantal maand geleden ook al eens gehad, maar ging vanzelf weer goed. Misschien iets door telfort zelf?

paulT 05-10-10 13:35

Telfort heeft de laatste dagen heel veel storing op het data netwerk.
Citaat nu.nl

AMSTERDAM*- Telfort kampte maandag en dinsdag met een storing waardoor mobiel internet en mms voor een deel van de klanten niet beschikbaar was. De problemen zijn inmiddels verholpen.

Dat heeft Telfort tegenover NU.nl laten weten.
Volgens verschillende gebruikers waren er al problemen sinds 1 oktober.*Telfort onkent die berichten: "de storing deed zich echt pas maandag voor en is inmiddels opgelost."

paulT 07-10-10 09:45

Ja hoor. Weer geen data bij Telfort. Iemand anders waar hij wel werkt in Amsterdam ??

blue205 07-10-10 11:01

Zit ook in amsterdam sinds vandaag dezelfde storing erg vervelend

Hatser 07-10-10 12:50

Hier ook niet
 
Vanmorgen in Utrecht en nu in Amersfoort ook geen Telfort Data:mad:.

blue205 07-10-10 13:54

Net weer getest.
Hier in amsterdam wibautstraat werkt de data weer (3G).

paulT 07-10-10 15:21

Eindelijk weer. Gauw een ander abo er bij nemen. Dit is WAARDELOOS.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:30.