//

Traag & Slome Iphone

Traag & Slome Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Iphone gebruikers! Ik zie overal veel problemen over een trage Iphone, nu is dat natuurlijk een groot probleem geweest de afgelopen tijd. Nu schijnt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-10-10, 23:59
Marcc13 Marcc13 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 1
Angry Traag & Slome Iphone

Hallo Iphone gebruikers!

Ik zie overal veel problemen over een trage Iphone, nu is dat natuurlijk een groot probleem geweest de afgelopen tijd.
Nu schijnt het over te moeten zijn met de nieuwste updates van Apple.

Nou, niet dus... Misschien dat ik een aantal topics over het hoofd heb gezien.
Maar ik heb eigenlijk een hele waslijst met klachten over m'n Iphone de laatste tijd.

De grootste problemen heb ik met de hoofdtaken die je met je telefoon doet.
BELLEN & SMS'EN; Ik kan vaak mijn telefoon niet opnemen omdat dan de slide functie niet werkt (Of veel te laat).
Sms'en is zo ontzettend traag dat ik meestal 'blind' men hele sms'je heb getypt en dan komt het eindelijk is in beeld. Ik wordt hier dus echt helemaal niet goed van!! Kan iemand mij misschien helpen????

Alvast hartstikke bedankt!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-10-10, 15:20
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

je hebt een app (ik weet niet hoe deze heet) in de store, waar mee je kunt zien welke app's het meeste energie slurpen.

misschien eens geen back up terug zetten, misschien is dan het trage gedeelte verholpen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi traag in safari, mail & store, speedtests wel goed mvdsanden Wi-Fi 2 17-11-10 21:58
Ipad slome Wi-Fi Idol Wi-Fi 5 25-09-10 21:05
[Oplossing] KPN Surf & Mail & HI Eindeloos Online - iPhone FW2.0 Dennis² KPN 24 24-10-08 21:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:56.