//

Beginners vraagjes?

Beginners vraagjes? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben nieuw op dit forum. Ik ben een jongen van 16 jaar, en heb vandaag een iPhone 4 ontvangen. Ik heb deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-10-10, 20:53
wout1993 wout1993 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 3
Standaard Beginners vraagjes?

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum. Ik ben een jongen van 16 jaar, en heb vandaag een iPhone 4 ontvangen. Ik heb deze bij T-mobile met web 'n walk plus.

Ik heb ook een ipod touch gehad dus ik weet wel redelijk hoe alles werkt maar ik heb toch nog 2 vraagjes.

Is het mogelijk dat wanneer ik een mailtje ontvang dat ik dan bij stil een trilling krijg wanneer hij is ontvangen? Dus niet dat ik zelf naar de mailbox hoef te gaan en dat hij dan pas de mail update?

Hoe zit het precies met multitasken? Zoals bijvoorbeeld msn, is er een msn die wanneer je gewoon in het menu zit rond te kijken je een signaal of trilling geeft dat je een nieuw chat berricht hebt?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Groeten,

Wout
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-10-10, 22:18
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Is het mogelijk dat wanneer ik een mailtje ontvang dat ik dan bij stil een trilling krijg wanneer hij is ontvangen? Dus niet dat ik zelf naar de mailbox hoef te gaan en dat hij dan pas de mail update?
Dat is standaard zo. Je moet je e-mailinstellingen eventueel wel op 'push' of 'fetch' zetten naargelang hetgeen je mailprovider ondersteunt.

Citaat:
Hoe zit het precies met multitasken? Zoals bijvoorbeeld msn, is er een msn die wanneer je gewoon in het menu zit rond te kijken je een signaal of trilling geeft dat je een nieuw chat berricht hebt?
Volgens mij kan IM+ (lite) dat, maar er zijn vast nog wel een hoop andere apps die hetzelfde doen. Even rondkijken in de App Store is de boodschap
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beginners vraag germaineke Odido (T-Mobile) 7 17-11-10 18:48
iPhone: Iphone beginners hulp nodig Smartienator Jailbreak 8 09-05-10 23:58
Beginners handleiding bouwm026 iPhone algemeen 0 23-12-08 13:43
Hoe unlocken voor beginners? Pedro Unlock [archief] 11 27-12-07 21:33
Een paar beginners vragen aernout iPhone algemeen 3 13-11-07 22:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:49.