Iphone 3G Geen ontvangst, ontvanger kapot? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb al een hele lange tijd geen ontvangst meer met mijn iphone.. Ik heb al heel veel dingen gechekt en geprobeerd: oa ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3G Geen ontvangst, ontvanger kapot?
Hallo allemaal,
Ik heb al een hele lange tijd geen ontvangst meer met mijn iphone.. Ik heb al heel veel dingen gechekt en geprobeerd: oa simkaart t-mobile, kpn, orange en simpel, alle netwerkinstellingen gereset, ios opnieuw geïnstalleerd, geupate, gekeken of de connectors 1 2 en 3 goed vastzaten, straks ga ik nog kijken of de connectors 4 5 en 6 goed vastzitten, maar ik heb het idee dat de gsm ontvanger kapot is. Ongeveer een jaar geleden had ik goed bereik, een half jaar geleden redelijk en ongeveer sinds 5 maanden niet meer. Ik heb geen garantie meer en ook geen verzekering. Ik hoop echt dat iemand misschien nog een oplossing weet.. Alvast bedankt! Jan. Update: Connectors 4 5 en 6 ook nagekeken, geen resultaat
Iphone 3G 16 GB, Groen! Mac Mini 1,67 GHZ, Mac OS X 10.5.8 Laatst gewijzigd door janvandijk96; 07-10-10 om 00:39. Reden: Typfout, update |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Iemand een idee?
|
|
||||
|
||||
Aangezien je alles al hebt geprobeerd lijkt me dat er iets defect is. Je kunt je iPhone laten onderzoeken door een reparatie centrum. Dit kan bij sommigen gratis.
|
|
|||
|
|||
Ja, maar ik ben ook bereid om het zelf te repareren, maar ik weet niet zo goed waar ik op moet zoeken.
|
|
||||
|
||||
Je kunt kijken bij bv iFixit. Weet niet of daar iets staat waar je wat aan hebt.
|
Labels |
geen ontvangst, gsm ontvanger, simkaart, slecht |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen ontvangst iphone 3g | stevenvdk | iPhone algemeen | 0 | 17-01-11 23:33 |
Iphone 4, geen facetime + geeg gps ontvangst | bengt | Odido (T-Mobile) | 3 | 01-11-10 17:57 |
Wel Iphone, geen ontvangst | haakanson | Odido (T-Mobile) | 60 | 04-07-10 23:31 |
Iphone 3G geen GSM ontvangst | fezzz | iPhone algemeen | 2 | 16-06-10 10:12 |
Geen ontvangst na opstarten iPhone | JSM93 | iPhone algemeen | 7 | 27-03-09 18:02 |
|
|