Etiquette Pause op Iphone? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Samsung heeft een feature op de telefoon die mij erg handig lijkt. Op het moment dat je hem op de kop neerlegt wordt de telefoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Etiquette Pause op Iphone?
Samsung heeft een feature op de telefoon die mij erg handig lijkt. Op het moment dat je hem op de kop neerlegt wordt de telefoon op mute gezet.
Dus niet trillen en niet gebeld worden. Simpel en handig. Is hier op de iphone (4) een feature of een app voor? Van de site van Samsumg: A nifty feature is Etiquette Pause. If you’re on a call and wish to mute your phone, simply place the Jet face down. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Uit je quote lees ik eerder dat het hier gaat om een feature die ervoor zorgt dat je tijdens het gesprek even ruggespraak kunt houden zonder dat de ander je hoort? Zo te zien voorkomt het niet het gebeld worden c.q. het trillen.
Desondanks een leuke feature, waarvoor de iPhone overigens zijn eigen opties heeft.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Lijkt me toch ook niet erg handig als ge hem dan bv in uw broek hebt zitten en de iPhone dan ook 'denkt' op z'n kop te liggen...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Trouwens met mijn (vorige) HTC nooit geen problemen meegehad dat de telefoon zo dacht. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|