//

kan poort 25 niet wijzigen naar 587

kan poort 25 niet wijzigen naar 587 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zal me even voorstellen, ik ben Jaap en heb sinds een week een iPhone. Ik heb alleen een probleempje, ik kan geen email ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-10-10, 23:28
JapieHendriks JapieHendriks is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 33
Standaard kan poort 25 niet wijzigen naar 587

Hallo,

Ik zal me even voorstellen, ik ben Jaap en heb sinds een week een iPhone.

Ik heb alleen een probleempje, ik kan geen email verzenden met mijn planet (kpnmail) account. Ik kan wel email ontvangen.

Nu heb ik hier al wat rondgeneusd en las ik dat je poort 25 moet wijzigen naar poort 587.

Alleen krijg ik dit niet voor mekaar, ik wijzig de poort naar 587, kies gereed en dan krijg ik overal een vinkje achter dat het goed is en dan ga je automatische een scherm terug. En dan selecteer ik nog een keer gereed. Als ik echter weer kijk bij de poort staat ie gewoon weer op 25 inplaats van 587. Ik snap er niks van.

Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-10-10, 17:58
sutana sutana is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard

Hallo JapieHendriks,

ik heb ziggo en voor ziggo moet ik de poort instellen op 25. poort 587 wordt gebruikt door GMAIL. Heb je toevallig ook een gmail-account ingesteld? En waar precies wijzig je de poortinstellingen? Doe je dit bij Server uitgaande post - SMTP van KPN? En wat heb je daar staan als Hoofdserver?
Reageren

Labels
poort 25 587



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ik kan de appstore account niet wijzigen! Rubenn1992 iPhone Apps 18 24-01-15 18:26
Kan exchange account niet wijzigen of verwijderen EasyGert iPhone algemeen 3 08-04-11 01:35
kan wallpaper niet meer wijzigen? dendirk Ringtones en Wallpapers 3 23-06-08 22:49
Muziek: iPhone overgenomen en kan oude liedjes niet verwijderen/wijzigen m_tiao Muziek, foto & video 10 18-12-07 14:41
Kan mijn netwerk naam niet te wijzigen met Make It Mine kkerting Unlock [archief] 1 12-12-07 10:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:18.