//

Iphone 3g Scherm kapot ( grijzen strepen )

Iphone 3g Scherm kapot ( grijzen strepen ) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een Iphone 3g 16 GB en de nieuwste frimware erop, en mijn scherm is kapot, er zitten over de hele breedte ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-10-10, 12:22
wjl wjl is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 2
Standaard Iphone 3g Scherm kapot ( grijzen strepen )

Hallo allemaal,

Ik heb een Iphone 3g 16 GB en de nieuwste frimware erop, en mijn scherm is kapot, er zitten over de hele breedte van mijn scherm grijze strepen.
Ik zou graag een foto ter verduidelijking bij willen plaatsen alleen maar als ik de home+sleep button indruk om een foto van mijn scherm te maken komen de strepen niet terug op de foto.

Ik loop hier al een tijdje mee rond en het is behoorlijk irritant het worden er namelijk steeds meer.
Heb al meerdere malen een reset geprobeerd maar dit werkt niet!

kan iemand mij helpen?!

Laatst gewijzigd door wjl; 08-10-10 om 14:38.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-10-10, 20:51
bartha's schermafbeelding
bartha bartha is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Vlaardingen (NL)
Berichten: 127
Standaard

Waarschijnlijk is je LCD defect.... Wanneer er nog garantie op zit kan deze omgeruild worden, dit valt namelijk binnen de garantie!! (uiteraard mag er geen oxi of andere schade zijn). T-mobile garantie is trouwens 2jaar, inport iPhone's 1jaar.
__________________
iPhone problemen? Kijk even op www.harent.nl
  #3  
Oud 10-10-10, 17:20
wjl wjl is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 2
Standaard

Bedankt voor je snelle reactie! Ik ben naar de T-Mobile shop geweest en ze zijden dat dit niet onder de garantie viel! en dat het me 120 euro ging kosten voor een nieuw scherm...!!
  #4  
Oud 10-10-10, 19:02
bartha's schermafbeelding
bartha bartha is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Vlaardingen (NL)
Berichten: 127
Standaard

Als er verder geen vochtschade of andere gekke beschadigingen op je behuizing zitten valt het wel degelijk onder garantie! Neem anders even contact op met Solid Vision als je een T-mobile toestel hebt: GSM Repareren voor particulieren. Vakkundig & snel! . Daar kan je het toestel afgeven en onder garantie laten vallen.
Reageren

Labels
grijze strepen, iphone 3g, kapot, scherm



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 soms horizontale strepen of scherm wordt wit/zwart erna omed4life iPhone algemeen 4 05-01-11 20:50
Vlekken en strepen op LCD scherm mike--ie iPhone algemeen 1 08-07-10 23:14
Ipod touch strepen door scherm Mossol iPhone algemeen 0 29-06-10 21:52
help?! bewegende strepen op mn scherm daanoontje iPhone algemeen 4 17-04-09 20:07
iPhone witte strepen in opstart scherm, defect kan niet scrollen niks werkt!!?? iMario Unlock [archief] 1 20-04-08 02:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:44.