//

3g netwerk naar 2g netwerk

3g netwerk naar 2g netwerk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb reeds twee weken mijn nieuwe Iphone 4 Op zich ben ik heel tevreden van het toestel, wat het allemaal kan en zo.... ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-10-10, 08:10
Cayenneke Cayenneke is offline
• iOS 4.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 41
Standaard 3g netwerk naar 2g netwerk

Hoi, ik heb reeds twee weken mijn nieuwe Iphone 4
Op zich ben ik heel tevreden van het toestel, wat het allemaal kan en zo....
MAAR...... geloof het of niet, ik zou hem eigenlijk momenteel liever kwijt willen dan rijk zijn, ik kan er namelijk onmogelijk mee bellen, of gebeld worden,
het is werkelijk een klare ramp, geloof me. Ik heb mijn gsm echt super veel nodig per dag, voornamelijk omdat ik héél veel gebeld wordt.
Maar dat kan echter niet meer op een normale manier gebeuren, en dit sedert ik de Iphone 4 gebruik.
Mijn gesprekken worden voortdurend afgebroken, constant gekraak, als ik al een gesprek kan voeren, en héél veel gesprekken komen gewoon niet meer bij mij toe, dan krijgt de oproeper al onmiddellijk mijn antwoordapparaat, terwijl ik echt niet aan 't bellen was op dat moment. Wil ik een bestelling plaatsen, dan hoor ik aan de andere kant van de lijn, wel 20 keren zeggen, mervrouw kan je uw adres nog eens herhalen... ik hoor je niet goed.
Om dan maar nog te zwijgen van het voortdurende uitvallen van de gesprekken.
Ik belde reeds naar mijn provider, die me zei dat het waarschijnlijk aan het gebouw lag van waaruit ik belde, kan niet kloppen, want ik heb dit echter OVERAL !!! En ja, ook tijdens het gesprek naar de provider, wel 4 keer was de lijn verbroken, en dan moet je telkens alles opnieuw uitleggen... met de nodige "kan u nog eens herhalen" erbij.... tot ik het na 4 gesprekken echt niet meer wil herhalen.
Iemand zei me, om ne keer te testen door over te schakelen van 3g netwerk naar 2g netwerk.... maar zal dit helpen? Heeft iemand hier daar ervaring mee?
En vooral...... hoe moet je dat doen?
Als ik hier geen oplossing voor kan vinden, zie ik alleen maar 1 uitweg, en dat ik de Iphone terug te brengen naar de winkel.... wat ik jammer zou vinden.. ik ben namelijk zot van dat "kaarten" gedoe... fantastisch hoe je daarmee werkt....
Kan iemand mij helpen ....
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-10-10, 10:41
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Bij welke provider ben je? En kan het niet dat je je iPhone op zo'n manier vasthoudt dat je last hebt van de death grip?
  #3  
Oud 09-10-10, 12:20
Cayenneke Cayenneke is offline
• iOS 4.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 41
Standaard

Meen je dit nu echt??? En.... hoe hoor ik m'n Iphone dan wel op een "goeie" manier vast te houden? Dat kan toch geen waar zijn???
M'n provider is Proximus....
mss nog een ander vraagje, namelijk: een zogenaamde "jailbreak" uitvoeren, zou dat iets veranderen aan mijn probleem?
Of waar dient zoiets voor... sorry... maar 'k ken der echt nikske van, rien de knots
  #4  
Oud 09-10-10, 18:10
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Wanneer je gesprek afgebroken wordt, staat er dan 'Geen service' linksbovenaan? Zo ja, dan had je de iPhone wellicht 'verkeerd' vast.
  #5  
Oud 09-10-10, 19:41
Cayenneke Cayenneke is offline
• iOS 4.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 41
Standaard

Ik zal er eens opletten wanneer mijn eerst volgende gesprek terug afgebroken is....
Maar..... wanneer hou ik hem eigenlijk verkeerd vast, en hoe moet ik hem dan juist vasthouden?
Weet je, ik geloof jou wel 't is da nie... maar is da nie erg dat je op moet letten hoe je nu precies uwen gsm moet gaan vasthouden???
En dat voor die prijs denk ik dan ook????
En wat ik ook nie normaal vind dan, is dat dit toch een probleem was die al enige tijd bekend was... en dat de gsm's nog steeds worden verkocht met dat "mankement"
schandalig vind ik het, en echt geen reclame voor Apple... en toch is iedereen der zot van
Ongeloofelijk toch!?!?!?
Maar niet voordelig
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen netwerk na downgrade naar 4.1 ydq473 Archief 1 29-12-10 23:27
Overschakelen naar het duitse netwerk Rene K. iPhone algemeen 2 07-06-10 18:37
zoekt om de 5 sec naar een netwerk superbuurvrouwtje Wi-Fi 2 24-12-09 14:02
Netwerk problemen na update naar 3.1 Kurt V iPhone algemeen 4 18-09-09 22:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:44.