//

Crash tijden Update naar 4.1 Restore onmogelijk

Crash tijden Update naar 4.1 Restore onmogelijk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleempje met mijn iPhone. Tijdens een update naar 4.1 is de telefoon blijkbaar gecrasht, vervelend, maar kan gebeuren. Ik wilde mijn telefoon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-10-10, 17:21
DJustin1989 DJustin1989 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard Crash tijden Update naar 4.1 Restore onmogelijk

Ik heb een probleempje met mijn iPhone.
Tijdens een update naar 4.1 is de telefoon blijkbaar gecrasht, vervelend, maar kan gebeuren. Ik wilde mijn telefoon restoren, maar ook hierbij geeft hij een foutmelding (1004)

Wat heb ik gedaan:
Restore d.m.v. een DFU:
Scherm blijft zwart, totdat je de mogelijkheid krijgt om te herstellen. Hij begint het herstel tot +/- 50%, daarna krijg ik foutmelding 1004

Ik heb ook het 1 en ander al gelezen, wanneer een restore in DFU niet mogelijk is, is het een geval van garantie..... Ik hoop het serieus niet. Misschien weet iemand anders nog een andere oplossing?

Edit:
Misschien nog handig om te weten. Telefoon is niet gejailbreakt. Wel heb ik via TinyUmbrella een SSH bewaard.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-10-10, 17:57
DJustin1989 DJustin1989 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Restore is gelukt.....
... Alleen moet er nu een sim in worden gedaan zonder pincode. Ook vraagt Itunes een nieuwe versie:

"U moet een nieuwe versie van iTunes installeren en uw Iphone opnieuw verbinden."

Waarom is de restore gelukt?
Ik heb veel gezocht op fout 1004. Hierbij kwam ik uit dat er steeds problemen met jailbreaks waren. Echter had ik geen jailbreak.

na deze stappen te volgen ben ik verder gekomen. Alleen staat daar dat je de volgende stuk tekst moest bijvoegen, echter stond die er bij mij al. Daarom heb ik de volgende tekst juist weggehaald; "74.208.10.249 gs.apple.com"

Nu ff kijken of ik hem aan de praat krijg!

Ik heb de Pincode op de sim er afgehaald, en de telefoon doet het weer

Laatst gewijzigd door DJustin1989; 09-10-10 om 18:26.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Crash tijden update 4.3 jmb24 iPhone algemeen 9 13-03-11 23:13
Screenshot maken onmogelijk na update Spetah iPhone algemeen 0 09-02-10 23:08
Update naar 2.0.2 mislukt, elke restore faalt op 90% dutchieman iPhone algemeen 8 21-08-08 19:58
Installeren onmogelijk na update BDS omehar Jailbreak apps en thema's 8 06-02-08 22:33
Update naar 1.1.1 na crash? RRed Unlock [archief] 3 26-10-07 18:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:20.