//

problemen met reservekopie

problemen met reservekopie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allen, Als ik mijn Iphone wil synchroniseren krijg ik de volgende foutmelding bij stap 4 van 4: Itunes kan geen reserve kopie maken van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-10-10, 12:06
denman80 denman80 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: veenendaal
Berichten: 166
Standaard

Hallo Allen,

Als ik mijn Iphone wil synchroniseren krijg ik de volgende foutmelding bij stap 4 van 4:

Itunes kan geen reserve kopie maken van de Iphone Iphone van dennis pols omdat de reserve kopie beschadigd of niet compatible is met de Iphone.

verwijder deze reservekopie van de iphone en probeer het opnieuw.

Allemaal erg leuk maar ik heb geen flauw idee hoe ik dat moet doen.
Ik heb Itunes al opnieuw geinstalleerd maar dat mocht niet baten.

Niemand een idee? Ik kan nog herstellen zonder reservekopie maar ben bang dat ik dan alles kwijt ben.

Daarbij komt kijken dat ik niet kan upgraden omdat iTunes eerst een reservekopie maakt en dat gaat juist niet.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 10-10-10 om 16:30. Reden: geduld is een schone zaak ;)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2  
Oud 11-10-10, 08:31
gserban's schermafbeelding
gserban gserban is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Europa
Berichten: 261
Exclamation

Ik heb ook een probleem maar dan met reservekopie maken

Ik wil namelijk een nieuwe reserve kopie maken omdat hij aangeeft dat de datum van de oude reserve kopie van augustus is

in apple staat het volgende in de help functie

Klik op het apparaat met rechtermuis knop en kies voor reservekopie maken of terugzetten

Nu het vreemde terug zetten geeft hij wel weer maar maken ho maar die staat er niet bij

of is het zo dat oude backup eerst verwijderd moet worden om een nieuwe te kunnen maken?
of is het totaal niet nodig om een nieuwe backup te maken omdat telkens als je je iphone aansluit op itunes en hij synchronisatie uitvoert hij ook de backup aanpast en de nieuwe apps erin wegschrijft? als dit het geval is is het wel vreemd dat reserve kopie op oude datum blijft staan


UPDATE heb itunes eraf gehaald en clean install gedaan ook bij voorkeuren in itunes had ik mijn oude reserver kopie verwijderd nu krijg ik dit

Itunes kan geen reserve kopie maken van iphone omdat er zich een onbekende fout heeft voor gedaan error code 21932 en fout code 15384

Wat nu?
__________________
Iphone 3GS 32 Gb Wit, JB, iPad 64GB 3g JB, Iphone 4 32 Gig JB

Laatst gewijzigd door gserban; 11-10-10 om 10:22. Reden: update
  #3  
Oud 11-10-10, 12:51
gserban's schermafbeelding
gserban gserban is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Europa
Berichten: 261
Standaard

Niemand die hier een oplossing voor weet? word er ge van en kan geen reservekopie maken van mijn iphone en staat dik 25 gig apps op
  #4  
Oud 11-10-10, 13:30
gserban's schermafbeelding
gserban gserban is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Europa
Berichten: 261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denman80 Bekijk bericht
Hallo Allen,

Als ik mijn Iphone wil synchroniseren krijg ik de volgende foutmelding bij stap 4 van 4:

Itunes kan geen reserve kopie maken van de Iphone Iphone van dennis pols omdat de reserve kopie beschadigd of niet compatible is met de Iphone.

verwijder deze reservekopie van de iphone en probeer het opnieuw.

Allemaal erg leuk maar ik heb geen flauw idee hoe ik dat moet doen.
Ik heb Itunes al opnieuw geïnstalleerd maar dat mocht niet baten.

Niemand een idee? Ik kan nog herstellen zonder reservekopie maar ben bang dat ik dan alles kwijt ben.

Daarbij komt kijken dat ik niet kan upgraden omdat iTunes eerst een reservekopie maakt en dat gaat juist niet.

Herstellen zonder reserve kopie zeker niet doen want dan krijg je fabriek instellingen en heb je een lege iPhone

Oude reserve kopie kan je verwijderen door in iTunes te gaan naar

Bestand
voorkeuren
apparaten en daar je oude reservekopie verwijderen ( heb dit zelf ook gedaan)

misschien heb je hier ook nog wat aan http://support.apple.com/kb/HT1925?viewlocale=nl_NL

Enkel ik an geen nieuwe maken grrrr, hoop dat jij hier wat aan hebt en nu hoop ik dat iemand mij kan helpen met nieuwe reservekopie maken

Laatst gewijzigd door gserban; 11-10-10 om 14:17.
  #5  
Oud 10-10-11, 13:08
Robsta86 Robsta86 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 5
Standaard

Is hier al iemand met een oplossing voor dit probleem? M'n pa heeft gisteravond zijn Iphone 4 16GB gejailbreakt via jailbreakme.com en heeft sindsdien hetzelfde probleem....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Synchronisatie met reservekopie kjelltz Jailbreak 2 07-04-11 22:27
3.1 reservekopie overzetten op iPhone met iOS 4.1? hhaenen iTunes 0 28-09-10 14:20
Windows: Iphone 3G problemen reservekopie en update iOS 4.1 Mteylingen iTunes 0 15-09-10 00:34
reservekopie problemen iOS4.0 renssies iPhone algemeen 127 11-09-10 10:57
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen Ray iPhone algemeen 1 07-09-08 16:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:17.