//

Ontvangstproblemen 3GS na update IOS 4.0

Ontvangstproblemen 3GS na update IOS 4.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Na de het updaten van mijn 3GS (32GB) naar IOS 4.0 heb ik enorm last van slechte ontvangst, wegvallen van gesprekken, gesprekken die verbroken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-10-10, 13:43
Saimun Saimun is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard Ontvangstproblemen 3GS na update IOS 4.0

Hallo,

Na de het updaten van mijn 3GS (32GB) naar IOS 4.0 heb ik enorm last van slechte ontvangst, wegvallen van gesprekken, gesprekken die verbroken worden en mensen krijgen mijn voicemail terwijl ik bereikbaar zou moeten zijn. Ik ben benieuwd wie dezelfde problemen ervaart en of hij/zij dit heeft kunnen oplossen. Uit frustratie heb ik mijn iPhone gejailbreakt (wat ik veeeel eerder had moeten doen). Hiermee kan ik het probleem enigszins verhelpen. Mijn inziens is het een geheugen probleem door het gebruik van de multitask-functie. Via SBSsettings wis ik geregeld mijn geheugen en dit zorgt ervoor dat ik minder last ondervind. Daarnaast heb ik Backgrounder geïnstalleerd, en kunnen slecht enkele apps multitasken. Ook dit schijnt iets te werken. Echter niet voldoende.

De frustratie neemt enorm toe, en binnenkort gooi ik mijn 3GS waarschijnlijk tegen de muur kapot, aangezien het onmogelijk is om nog een fatsoenlijk gesprek te voeren. Iemand die tips heeft?

Bij voorbaat dank!

Ps. Ik heb bewust nog niet geüpdatet naar 4.1 omdat zeker wil weten of deze wel werkt (en ben ik ook mijn jailbreak kwijt).
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-10-10, 15:18
macron macron is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Gronsveld
Berichten: 326
Standaard

hier wellicht een oplossing
https://forum.iculture.nl/f28/i...ebroken-3.html
__________________
Thoughts become things ... choose the good ones !!
Reageren

Labels
3gs 32gb, ontvangst



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Code 29 error bij update naar IOS 4.1 op 3GS woeliewoelie iPhone algemeen 7 07-01-11 13:57
Lowlands 2010; Ontvangstproblemen Franzzz Odido (T-Mobile) 19 27-08-10 12:44
iPhone: Jailbroken 3gs v3.1.3 of update naar iOS 4.0? Debbjuh92 Jailbreak 5 09-07-10 19:36
iPhone: 3GS met 3.1.3 (locked) update + unlock naar iOS 4.0 Bealeo Jailbreak 4 06-07-10 21:29
KPN iPhone 3GS, internet werkt niet na update iOS 4 Johny050 KPN 3 21-06-10 23:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:27.