//

Mailen in HTML

Mailen in HTML discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op het bedrijf werken we met standaard handtekening die via Exchange wordt toegevoegd onder mail. Hier zit ook logo en opmaak in. Mijn collega met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-10-10, 14:27
djepie djepie is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 19
Standaard Mailen in HTML

Op het bedrijf werken we met standaard handtekening die via Exchange wordt toegevoegd onder mail. Hier zit ook logo en opmaak in. Mijn collega met HTC Desire krijgt netjes deze html-ondertekening onder zijn mailtjes, maar zelf krijg ik met iPhone 3GS en iPad platte tekstondertekening. Op HTC kun je zelf kiezen voor berichtindeling net als in Outlook, maar op de iPhone en iPad kan ik dit nergens vinden.
Iemand ervaring op dit vlak?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-10-10, 16:51
sutana sutana is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djepie Bekijk bericht
Op het bedrijf werken we met standaard handtekening die via Exchange wordt toegevoegd onder mail. Hier zit ook logo en opmaak in. Mijn collega met HTC Desire krijgt netjes deze html-ondertekening onder zijn mailtjes, maar zelf krijg ik met iPhone 3GS en iPad platte tekstondertekening. Op HTC kun je zelf kiezen voor berichtindeling net als in Outlook, maar op de iPhone en iPad kan ik dit nergens vinden.
Iemand ervaring op dit vlak?

Hoi,

ben zelf ook geinteresseerd hoe dit te realiseren omdat mijn bedrijf ook werkt met een logo in de handtekening. Ik heb via internet de volgende link gevonden. Heb het zelf nog niet geprobeerd maar misschien is het wat. How To Create A Cool HTML Email Signature For Your iPhone - iPhone Hacks
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: html handtekening loekvh Jailbreak 0 28-01-11 21:08
App ontwikkelen in HTML Bertjj Ontwikkelen voor iOS 41 10-08-10 15:11
HTML bestanden lezen pjottervmr Desktop-applicaties 8 29-07-10 20:07
font in Wallpaper.html ? rudeboy Jailbreak apps en thema's 4 25-08-09 05:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:34.