//

Mijn Contacten worden niet gesynchroniseert

Mijn Contacten worden niet gesynchroniseert discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezer, Zodra ik mijn iphone met mijn Itunes synchroniseer dan worden mijn contacten niet naar mijn outlook geplaatst. Ik snap er niets van. Al ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-10-10, 10:38
t_findhammer t_findhammer is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 10
Standaard Mijn Contacten worden niet gesynchroniseert

Beste lezer,

Zodra ik mijn iphone met mijn Itunes synchroniseer dan worden mijn contacten niet naar mijn outlook geplaatst. Ik snap er niets van.
Al mijn agenda items worden wel netjes overgezet, iTunes geeft ook verder geen foutmelding , en zodra itunes klaar is met syncen vindt ik mijn contacten NIET terug in outlook.

Hoe kan dit ?

Mijn contacten worden momenteel gesynct vanaf de Exchange server van mijn werk. heeft dit er soms iets mee te maken ? Betekend dit dat ik ze daarom niet kan syncen naar mijn Prive outlook ?

Ik hoop dat iemand van jullie hier antwoord op heeft, want geen andressen in mijn Prive outlook is toch wel héél vervelend !!

Alvast bedakt voor jullie moeite !!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-10-10, 15:40
martijnvw82 martijnvw82 is offline
• iOS 6.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 108
Standaard

Wanneer je je iPhone aansluit op iTunes en vervolgens naar het tabblad info gaat.

Staat dan de optie 'synchroniseer Adresboek-contacten' aangevinkt?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Worden mijn Contacten verwijderd als ik met een gebruikte iPhone synchroniseer? SOETOE iTunes 0 04-03-11 18:01
Foto's contacten worden niet opgeslagen sixel Muziek, foto & video 0 22-08-10 16:02
Contacten worden niet weergegeven,iphone 3GS Syte iPhone algemeen 8 03-04-10 23:47
HELP, programma van App Store worden niet gesynchropniseerd naar mijn iPhone Venno Archief 3 23-10-08 21:43
Kan mijn contacten niet in mijn Iphone krijgen, xajonara Archief 1 03-05-08 19:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:42.