//

Bellen met oordopjes met microfoon = geruis?

Bellen met oordopjes met microfoon = geruis? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey Iphoners, Ik was gisteren handsfree aan het bellen toen ik naar huis liep. Probleem was dat ik een enorm geruis hoorde door mijn oordopjes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-10-10, 10:12
GTFO GTFO is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 80
Standaard Bellen met oordopjes met microfoon = geruis?

Hey Iphoners,

Ik was gisteren handsfree aan het bellen toen ik naar huis liep.
Probleem was dat ik een enorm geruis hoorde door mijn oordopjes en aan de andere kant was dat ook te horen alsof het heel erg druk was op de achtergrond.
Op het begin dat ik dat mijn microfoon tegen mijn kraag kwam die de hele tijd heen en weer aan schommelen was, maar dat was het niet.
Mijn telefoon zat in mijn jaszak en tijdens het lopen hoor ik de bewegende telefoon via mijn oordopjes.
Als ik ook op mijn toestel tik of met mijn vinger overheen ga, dan hoor ik geruis en alsof je tikt tegen een microfoon.... Hoe kan dat??? Is dit een bekend probleem?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-10-10, 19:08
indokid indokid is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 9
Standaard

hee

ik heb ook zo'n gelijk probleem
geruis.
heb jij geruis ook tijdens bellen want ik heb tijden bellen met luidspreker en oordopjes geruis
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Microfoon doet wazig bij bellen joost_ iPhone algemeen 9 20-05-11 15:27
microfoon uit tijdens het bellen Iphone 4 rkbreda iPhone algemeen 19 04-03-11 15:11
iPhone oordopjes met microfoon westland iPhone accessoires en onderdelen 2 19-07-09 19:18
in-earphone met microfoon suggesties? marianne Koopinformatie Nederland 3 28-09-08 21:03
[1.1.3] Problemen met bellen na gebruik oordopjes vivified Unlock [archief] 2 01-02-08 16:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:11.