iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iphone wordt niet meer herkend (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/75105-iphone-wordt-niet-meer-herkend.html)

tommyboy01 14-10-10 20:26

iphone wordt niet meer herkend
 
hallo,

daarnet probeerde ik men iphone te downgraden van 4.1 naar 4.0 via deze beschrijving die ik op deze site vond: https://forum.iculture.nl/f14/i...hsh-nodig.html
Bij de laatste stap ging het echter mis, want ik kon de knop out of discovery niet inklikken. Een tweede poging lukte het wel maar toen was men iphone volledig gek geworden. hij herkend geen sim kaart meer, staat in een andere taal, enkel noodoproepen zijn nog mogelijk er staat zo een teken van de itunes met het kabeltje. ik wou echter via itunes herstellen maar deze zei dat de simkaart locked was en ik nieuwe itunes moest installeren. dit deed ik maar zonder resultaat. kan iemand mij zo snel mogelijk helpen aub? Ik ben echt radeloos. Dank alvast

badlip 14-10-10 21:19

Waarschijnlijk is je baseband 05.14.02 door de 4.1 firmware.
Kun je 4.1 niet gewoon terug eropzetten?

tommyboy01 14-10-10 21:56

nee het lukt me niet. het zou door die umbrella komen ofzo. ik kan geen kant meer uit, zelfs itunes wil hem niet herkennen. bestaat er echt geen mogelijkheid hieruit te geraken?

egoovy 14-10-10 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tommyboy01 (Bericht 585405)
nee het lukt me niet. het zou door die umbrella komen ofzo. ik kan geen kant meer uit, zelfs itunes wil hem niet herkennen. bestaat er echt geen mogelijkheid hieruit te geraken?

Heb ik ook een keer gehad. Het activatieproces gaat dan niet goed. Wat bij mij heeft geholpen is simkaart eruit, simpincode op 0000 zetten via een andere telefoon, daarna weer in de iphone. Activatie ging daarna wel en phone werkte weer! Gewoon de laatste versie van itunes gebruiken!

tommyboy01 14-10-10 22:35

heb via een andere pc hem eindelijk terug aan gekregen. hij is volledig als nieuw, maar durf hem niet meer in men eigen pc te duwen. wat heb jij daarna gedaan? Dit was echt verschrikkelijk gewoon. wanneer ik nu op mijn itunes zou gaan zal hij waarschijnlijk weer blokeren en zeggen dat ik moet herstellen, maar die reservekopie zorgt juist voor al die problemen..

tommetje138 14-10-10 22:47

als het goed is had je dan gewoon zn scherm met itunes logo dat je moet verbinden, en waarschijnlijk dat simlock actief is .. nou dan voer je gewoon je code in , verbind met itunes .. itunes herkend hem nu wel want je simkaart is zeg maar unlocked omdat je je code hebt ingevoerd. en je kan weer synchroniseren en stuff

tommetje138 14-10-10 22:48

en waarom wil je trouwens downgraden als 4.1 3gs gewoon te jailbreaken is :P?

tommyboy01 14-10-10 23:00

Dat zou mooi zijn. Ik ga het eens proberen. Met mijn pc kwam er altijd dat kabeltje op maar dan altijd in het Spaans en Japanse tekentjes dat enkel noodgevallen konden gedraaid worden en dat de sim Lockes was. Dus nu zou ik hel gewoon kunnen inpluggen en herstellen ofzo? Maakt iTunes eig meerdere updates Hannes iPhone dan zou ik hem op de staat van en maand kunnen zetten maar dat gaat wrs niet. Oh dat wist ik niet. Ik wou gewoon die jailme.com proberen omdat die simpel was maar die zei dat ik moest downgradennnaar 4.0

tommetje138 14-10-10 23:04

ik denk het he, volgens mij is dat dan toch zn scherm met itunes teken en kabeltje met daaronder zn balk dat verandert van taal.. en dan dat de sim lock is.. dus dat zuo eenvoudig moeten opgelost kunnen worden door gewoon je code in te voeren en aan te sluiten en reservekopie er op te zetten. het zou geen probleem moeten zijn.. jaa je hebt nu de nieuwe limerain heb ik zelf ook gedaan werkt perfect

tommyboy01 14-10-10 23:10

Ok dankjewel man! Limerain zal het eens opzoeken maar ik ben niet zo een ervaren hacker dus zo een pragramma als spirit was wel heel simpel. Dankkjewel voor de hulp

tommetje138 14-10-10 23:12

graag gedaan limerain is ook wel makkelijk niet veel moeilijker.. ja dat vind ik ook , nogmaals graag gedaan;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:48.