iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Codeslot zelf laten activeren (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/75210-codeslot-zelf-laten-activeren.html)

Freelancer 15-10-10 18:01

Codeslot zelf laten activeren
 
Ik wil graag zelf snel de codeslot activeren als ik hem achter laat op de bureau bijvoorbeeld. Het is heel irritant dat je alleen de tijdinterval kan veranderen en niet een knop hiervoor kan instellen.

Is hier ergens een optie voor? Ik heb nergens iets kunnen vinden. Als er een app hiervoor is, dan graag! Als het maar een beveiliging is op mijn iphone snel te locken.

Bijvoorbeeld door 3x de home button te klikken gaat hij in codeslot mode.

Chrisl 15-10-10 18:03

Bedoel je dat je wil dat als iemand hem aanzet dat hij eerst een pincode moet intoetsen? In geval van ja kan je toch gewoon op sleep drukken als je wegloopt van je bureau?

Freelancer 15-10-10 18:07

Nee, want dan moet ik elke keer wanneer ik hem op sleep zet de pincode invoeren... Dat is niet de bedoeling.

Zo moet ik dan 100x op een dag de pincode invoeren...
Terwijl ik dit alleen op 2\3 momenten op een dag wil hebben, wanneer ik dit wil.

Chrisl 15-10-10 18:20

Auto sleep uitzetten en alleen op sleep drukken als jij dat wil.

Freelancer 15-10-10 18:27

Dat is ook geen optie, dan heb ik heel snel een lege batterij.
En sleep gebruik ik heel veel.

Chrisl 15-10-10 18:35

Dus als ik het goed begrijp heb je nu geen codeslot, maar je wil het wel snel kunnen inschakelen als je ff weg loopt?

Freelancer 15-10-10 18:40

Ja ik heb het nu uitgezet, omdat het vreselijk irritant is om onnodig die code in te voeren steeds.

Ik zou graag als ik even wegloop dit met een snel toets willen doen. Bv. 3x home button klikken om de codeslot te laten activeren of een ander soort beveiliging.

Ik hoop dat er ergens al een bestaande concept hiervoor is.

Chrisl 15-10-10 19:01

Zoiets zou best via activator (uit cydia) geactiveerd kunnen worden, maar dan moet daar wel een app voor zijn.

Freelancer 15-10-10 20:22

Ja activator heb ik al. Ik zoek me al de hele dag rot naar een app uit de app store of cydia...

Als iemand wat weet of vind, dan hoor ik het graag!

Chrisl 15-10-10 20:41

Je zou Quicklock uit cydia eens kunnen proberen, weet alleen niet of je dan ook een pincode kan instellen... Maar je krijgt hierbij een icon op je springboard, tap die en je springboard gaat op lock.

Freelancer 15-10-10 21:00

Ik had beide, zowel quicklock als quicklock 2 geprobeerd, maar hij gaat alleen op sleep. Geen codeslot dan.

Chrisl 15-10-10 21:15

Hmmm, dan is dat geen optie, misschien dat iemand anders een helder moment heeft...

chaser2600 15-10-10 22:55

Laat jij je iPhone onbeheerd achter? Waarom neem je hem niet mee !?

Freelancer 15-10-10 23:24

Het gaat erom dat ik ook de mogelijkheid\optie heb om hem BEHEERD achter te laten. Het is een iPhone, dus kan ik er meer van verwachten op een logische manier natuurlijk. Er zijn natuurlijk ook andere redenen. Anders had ik wel een 10 euro telefoon genomen en dan overal meegenomen.

jetgadget 07-12-10 10:17

Ik zie dat ik hem alleen op Codeslot DIRECT kan zetten
vroeger kon je kiezen na een paar uur?

komt denk ik door exchange (voor gmail contacts nodig)
maarre waar zet ik dat weer op een paar uur kan het even niet vinden

laat maar
oplossing
Androidlock


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:53.