//

Tijdsaanduiding iPod touch

Tijdsaanduiding iPod touch discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Mijn naam is Ger, en heb een vraag betreffende een Ipod Touch model Nr. MB533NF (voor de kenners) Sinds de laatste grote update/upgrade ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-10-10, 19:18
QashQai QashQai is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 4
Post Tijdsaanduiding iPod touch

Hallo allemaal,

Mijn naam is Ger, en heb een vraag betreffende een Ipod Touch model Nr. MB533NF (voor de kenners)

Sinds de laatste grote update/upgrade naar versie 4.0 heb ik het volgende probleem: Ik kan de datum niet meer aanpassen, deze staat op 13.01.2513 - de maand en het jaar zijn blauw, alles hoger dan januari en 2513 is in zwarte cijfers, alles er onder is in het grijs. Hoger dan januari en 2513 kan wel, maar lager in jaartal niet !! het gevolg is dat ik geen update's e.d voor de apps kan ophalen, (krijg melding; Er is geen veilige verbinding mogelijk. Controleer de datum en tijdinstellingen) en via de ipod niet naar m'n account kan gaan.
Is er iemand die dit probleem herkent ??

Is er iets aan te doen ?? Kortom weet iemand raadt of de oplossing.

Laatst gewijzigd door WDS001; 16-10-10 om 19:20. Reden: [FONT=Calibri][SIZE=3] codes weggehaald.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-10-10, 19:21
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Doe eens een harde reset. Als dat niet werkt zal je een herstel in iTunes moeten doen.
  #3  
Oud 16-10-10, 19:25
QashQai QashQai is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 4
Standaard

Via iTunes al van alles geprobeerd, ook via de knop herstellen geen veranderingen. Een harde reset ??
  #4  
Oud 16-10-10, 19:26
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Heb je ook al hersteld zonder een reservekopie terug te zetten?
  #5  
Oud 16-10-10, 19:29
QashQai QashQai is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 4
Standaard

Ja, hij is dus helemaal leeg geweest (Op de eigen software na dan) Het liefst zet ik hem terug na de vorige versie, maar zie hier geen mogelijkheid toe. Ik heb zelf verder geen ideeen meer.
  #6  
Oud 17-10-10, 06:33
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Heb je na het herstellen de backup teruggezet? Zo ja, dan is daarmee ook de softwarefout weer meegekomen. Opnieuw herstellen en geen backup terugzetten zou zou kunnen helpen.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #7  
Oud 17-10-10, 13:43
QashQai QashQai is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 4
Post Tijdsaanduiding Ipod Touch

Ik heb de ipod nu 3 maal hersteld zonder enige backup terug te plaatsen, pas bij de derde poging stond de datum vanzelf goed. Wanneer ik m'n voor-laatste backup terug zette waren de datum en jaartal wederom fout. Dus zit de fout inderdaad in de backup (Niet eerder aan gedacht!) het was dus een goede tip, echter met veel werk nadien, want de muziek e.d. moet ik nu handmatig op de Ipod zetten. Maar ik ben nu tevreden dat ie werkt zoals het hoort en de update's van de apps. (zover weer werkend) weer gedaan kunnen worden. Bedankt ButcherJF, je hebt me goed geholpen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ipod touch3g geeft aan dat het een ipod touch 2g is erik1995 iPhone algemeen 3 07-10-10 16:35
Muziek: Geen tijdsaanduiding in audiobook kruiter Muziek, foto & video 1 02-07-09 10:08
tijdsaanduiding....... herk0039 Archief 2 05-11-08 17:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:44.