//

Contactpersonen verdwenen

Contactpersonen verdwenen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik draai op iOS4.1 met Jailbreak. Nu, sinds deze namiddag ben ik ineens AL mijn contactpersonen kwijt (de iphone heeft in de loop van de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-10-10, 00:09
sub145 sub145 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Bree, België
Berichten: 4
Standaard Contactpersonen verdwenen

Ik draai op iOS4.1 met Jailbreak.
Nu, sinds deze namiddag ben ik ineens AL mijn contactpersonen kwijt (de iphone heeft in de loop van de namiddag wel nog aan de PC gehangen, om er muziek op te zetten.

Ik heb al geprobeerd om de backup van toen terug te zetten, als ik dan in mijn "favoriete contactpersonen" kijk, staat er ongeveer 1sec de namen, die verdwijnen dan, en er staan alleen nog de nummers.

Is dit een bekend probleem? ik vind er een paar engelstalige artikels van terug, maar nergens wordt een echte oplossing hiervoor gegeven.
Het feit dat ik na het restoren héél even de namen zie staan, lijkt me dus toch dat deze niet weg zijn, maar op een of andere manier gewoon niet zichtbaar?

Is het eventueel ook mogelijk om via Itunes een oudere backup terug te zetten ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-10-10, 11:01
silwit silwit is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: IJlst
Berichten: 38
Standaard

Ja je kunt een oudere reservekopie terug plaatsen
dan staan je contacten er weer in
Mijn man heeft soms het zelfde probleem dit is voor zover wij hebben uitgevogeld de enige oplossing
Meerdere mensen dit probleempje???
  #3  
Oud 21-10-10, 11:48
gweijkamp gweijkamp is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 1
Standaard

heb het probleem hier ook met een iphone van een medewerker, waarbij alle contactpersonen weg zijn. vreemde is dat een klant belde en toen werd wel de naar weergegeven in het display terwijl de lijst met contactpersonen helemaal leeg is
os4.0.2
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe Live-Contactpersonen naar iPhone-Contactpersonen? TheJoker iPhone algemeen 3 22-04-10 16:58
Contactpersonen Blaster Archief 1 17-11-08 00:14
Contactpersonen Jens iPhone algemeen 7 15-09-08 08:59
contactpersonen fre86 Archief 1 17-04-08 12:03
Contactpersonen ! Emiin' Archief 3 23-01-08 18:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:53.