//

Mijn Iphone mogelijkheden wishlist

Mijn Iphone mogelijkheden wishlist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de Iphone nu enkele weken in gebruik en behalve dat ik het een geweldig apparaat vindt, is het me toch opgevallen dat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-02-08, 12:11
Duggel Duggel is offline
• iOS 13.2
• 12.4.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 28
Lightbulb Mijn Iphone mogelijkheden wishlist

Ik heb de Iphone nu enkele weken in gebruik en behalve dat ik het een geweldig apparaat vindt, is het me toch opgevallen dat ik enkele dingetje mis.
Ik post mijn wishlist hier in de hoop dat iemand hiervoor al een app heeft gevonden want mij lijken deze dingen allemaal op te lossen met plugins en apps.

Mijn wishlist:

1. Kunnen zien hoe lang de accu nog heeft. Er staat bovenin natuurlijk wel dat icoontje, maar het zou in mijn ogen handig zijn als je erop zou kunnen drukken en dan je dan de verwachtte accuduur zou krijgen uitgerekend aan de hand van je eigen gemiddeld gebruik. (iemand die veel belt heeft een andere accuduur dan iemand die veel surft of de ipod-functie gebruikt, vandaar moet de duur uitgerekend worden aan de hand van jou gemiddeld gebruik)

2. Bij het sms'en kan ik niet zien hoeveel tekens ik heb. Een smsje kost natuurlijk geen handen vol geld, maar als je zou kunnen zien dat je net met 1 tekentje in het 2e smsje zit, dan ben je stom bezig als je niet ff 1 punt ofzo weg haalt. Nu ga ik uit van 5,5 regels is 1 sms, maar dat klopt helaas niet altijd.

3. De mogelijkheid om slechts 1 sms-bericht of 1 gemiste oproep te verwijderen. Geen enkele app maakte tot nu toe waar wat het beloofde...

4. Bluetooth die WEL bestandoverdracht ondersteunt... Als ik al eens foto's kon zenden was ik al blij. Dit is naar mijn idee gewoon in de firmware uitgeschakeld, dus moet het ook mogelijk zijn om dit weer in de schakelen

5. Ssl (bij email) gaat vanzelf weer aan bij mijn email account. Ik zet het uit, ik druk op de home-knop, ga weer terug naar de instellingen en het staat weer aan. Daardoor kan ik geen email ontvangen. Bij uitgaande email blijft sll overigens netjes uit staan, dus ik kan wel versturen.

6. Iphone als externe harde schijf. Gewoon in de pc/mac pleuren en de melding krijgen: "nieuwe hardware gevonden, iphone external drive".

7. FTP ondersteuning voor Safari, of een ftp-appje.

8. Een bestanden browser op de Iphone zelf (eentje die niet met een billige UI werkt)

9. Ik voer verjaardagen in bij de contacten, maar daar gebeurt niks mee... een gemiste kans. De verjaardagen automatisch in de agenda erbij dus...

10. SWF onderteuning voor Iphone... ik wil flash Dan heb je geen you-tube appje meer nodig, je kunt filmpjes kijken op iedere website via Safari.

11. WMV ondersteuning voor safari... zou soms wel leuk zijn.


Zo dat was het wel zo'n beetje. Ik heb voor verschillende punten al programma's erop gehad. Mogelijk werkten deze niet doordat ik hem gekraakt heb met Zibri's methode en niet met de dev-team methode.

Hopelijk kunnen al mijn wensen worden vervuld

Alle ideeën en tips zijn welkom.

Marc
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-02-08, 12:23
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Zo, das een lange lijstje. Misschien even Steve mailen ?

Voor paar punten zijn er wel oplossingen en wel te vinden als je even de zoekfunctie gebruikt.
  #3  
Oud 16-02-08, 12:52
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Volgens mij is alles terug te vinden in de zoekfunctie behalve de ftp functie voor safari..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Auto + Iphone 4 mogelijkheden Distrax iPhone algemeen 2 05-04-11 20:58
(on)mogelijkheden iphone apps rudiman Ontwikkelen voor iOS 7 03-08-10 19:12
Input mogelijkheden voor de iPhone lobo59 Ontwikkelen voor iOS 3 16-12-09 11:53
iPhone wishlist speedcall pdaformac Ontwikkelen voor iOS 2 15-12-08 19:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:37.