//

Zwaartekracht

Zwaartekracht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ondervinding: zwaartekracht is niet compatible met de iPhone... Ik heb mijn apparaatje vanaf kniehoogte naar beneden laten stuiteren en nu kan ik de onderste helft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-02-08, 15:54
wouterroelofs wouterroelofs is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 6
Standaard Zwaartekracht

Ondervinding: zwaartekracht is niet compatible met de iPhone... Ik heb mijn apparaatje vanaf kniehoogte naar beneden laten stuiteren en nu kan ik de onderste helft van het scherm niet meer bedienen.

Vrij raar, aangezien alles het nog doet (het hele beeldscherm geeft nog beeld) alleen in een exact rechte lijn vanaf het midden reageert de onderste helft niet meer op mijn vingers, daarboven nog wel... Als het ware sensorisch verlamd...

Omdat dit zo mooi in een rechte lijn is gegaan heb ik de vage hoop dat het misschien alleen een draadje o.i.d. betreft wat de input van dat deel van het scherm verzamelt, dus zou ik er graag naar willen laten kijken. Iemand tips over hoe wat en waar ik het beste kan handelen?

Bedankt!
Wouter
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-02-08, 16:01
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Enorm balen zeg Kun je wat met de informatie in het wiki-artikel [wiki]Repareren[/wiki]?
  #3  
Oud 16-02-08, 17:31
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

Damn, dat is inderdaad balen! one out of a million
Veel sterkte met je iphone, hopelijk krijg je em weer werkend!
  #4  
Oud 29-02-08, 06:59
Achong Achong is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 1
Standaard

Ik heb exact hetzelfde en overweegt om hem open te maken om te kijken of er door de val draden los zitten. Maar als je een oplossing hebt gevonden, hoor ik het graag.
  #5  
Oud 29-02-08, 08:44
blahblah blahblah is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 246
Standaard

Ach, ik heb sinds gisteren een mooie breuk op m'n scherm door een zelfde ervaring... Gelukkig doet alles het wel, maar de iPhone is er niet fraaier op geworden. Zit nu enorm te twijfelen of ik 'm laat repareren, een nieuwe koop of dat ik het even uitzing met deze totdat er een nieuwe versie komt...

Het lijkt wel 'laat je iPhone eens kennis maken met het asfalt' week ofzo.
  #6  
Oud 29-02-08, 08:54
Gymnast Gymnast is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 52
Standaard

Heb mijne ook laten vallen en zelfs meerdere keren maar gelukkig heb ik er een AGENT18 omzitten en die vangt blijkbaar toch de klappen op of ik heb tot nu toe geluk gehad.
  #7  
Oud 24-03-08, 15:32
wouterroelofs wouterroelofs is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 6
Standaard

Eindelijk! Ik heb hem weer terug! Via het artikel "repareren" heb ik mijn iPhone naar FixSupport gestuurd. Aardige mensen, maar het duurde wel erg lang (3 weken) en is niet echt goedkoop (scherm vervangen was 200 eu). Die lange duur kwam volgens hen door een lastige douane, maar de reden maakte de wachttijd niet korter... Hij doet het nu weer helemaal en zelfs alle software en ingevoerde data (ook smsjes en foto's etc) staan er allemaal nog op!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:03.