//

Dode 'pixels'? breiden uit

Dode 'pixels'? breiden uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey mensen Ik heb al ongeveer anderhalf jaar een iphone 3G. Een maand nadat ik em ging gebruiken kocht ik zo'n riemhouder met magneet sluiter. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-10-10, 17:10
nuclear898 nuclear898 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 1
Standaard Dode 'pixels'? breiden uit

Hey mensen

Ik heb al ongeveer anderhalf jaar een iphone 3G. Een maand nadat ik em ging gebruiken kocht ik zo'n riemhouder met magneet sluiter. Na een maand ofzo begon ik een plek op het scherm te zien, alsof er te hard op was gedrukt. Niet gek dat dit precies onder het magneetje van de houder zat als ik em erin had zitten. Ik gelijk gestopt met dat ding gebruiken dus, maar een paar weken later kwam er ineens een dode pixel tevoorschijn rechts van die plek. Sindsdien is die pixel zich aan het "uitbreiden". Eerst maalde het me niet zo veel maar nu is het wel zo'n grote vlek dat het begint te irriteren. Aan de linkerkant van het scherm zijn ineens ook strepen dode pixels tevoorschijn gekomen in in het midden zit een hele grote ronde vlek.

Alleen nu het rare, het zijn niet echt dode pixels. Als ik mijn iphone in het zonlicht houd kan ik erdoorheenkijken! Als de zon fel genoeg is zie je de vlek bijna niet. Ook verdwijnt er soms ineens een stuk van de vlek en de volgende dag is ie er weer.

Klinkt dit iemand bekend in de oren?
Alvast bedankt!

p.s. ik heb vaak genoeg al overwogen om hem terug te sturen maar ik zou geen week zonder telefoon en muziek kunnen en ga binnenkort toch de iphone 4 kopen maar ik was toch nieuwsgierig
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
rijtje dode pixels? febe iPhone algemeen 16 02-03-10 20:39
Dode/slapende pixels chucky102 iPhone algemeen 6 07-02-10 12:44
dode pixels val of stootschade ?? ropvogels Odido (T-Mobile) 13 16-08-09 18:08
Rijtje dode pixels! Roffel iPhone algemeen 6 27-08-08 08:58
Iphone dode pixels Rejmo iPhone algemeen 2 31-07-08 20:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:36.