//

welke provider hebben jullie?

welke provider hebben jullie? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb nu t-mobile maar zit ook te kijken of het wat is om over te stappen naar een andere provider maar lees veel over ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-10-10, 17:32
nance30 nance30 is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: utrecht
Berichten: 314
Standaard welke provider hebben jullie?

ik heb nu t-mobile maar zit ook te kijken of het wat is om over te stappen naar een andere provider maar lees veel over die data beperking
hoe zit het in de werkelijk heid hebben jullie daar last van??

ook vraag ik me af als ik bv kpn neem in de iphone 4 zit een micro sim kan kpn die leveren anders past het natuurlijk niet hoor graag jullie mening over welk netwerk jullie het meest bevalt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-10-10, 18:59
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Ik heb Vodafone maar val gelukkig nog niet onder die 250 MB per maand of 1 GB. Volgens mij levert kpn wel microsims want ze bieden de 4 ook aan op hun site. Vodafone ben ik tevreden mee alleen thuis slecht internet maar dan gebruik ik Wi-Fi.
  #3  
Oud 10-11-10, 15:02
nance30 nance30 is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: utrecht
Berichten: 314
Standaard

het is nu bijna overstap tijd maar ben er nog niet uit met t-mobile heb ik net 1 streepje 3g op mijn ip4 kan iemand mij zeggen hoe het bereik van vodafone of kpn is in omgeving utrecht?
  #4  
Oud 10-11-10, 15:34
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Woon in maarssen met KPN abo, 3g is redelijk twee streepjes in huis, maar bij mij staat 3g standaard uit. Meeste plaatsen waar ik internet op wil met mijn iPhone heb ik Wi-Fi mogelijkheden (scheelt ook nog eens in batterij gebruik)
Mail en andere push meldingen gaan net zo goed over gprs.
__________________
.
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
  #5  
Oud 10-11-10, 16:29
nance30 nance30 is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: utrecht
Berichten: 314
Standaard

grappig ik woon ook in maarssen vind 3g dekking best belangrijk niet zo zeer in huis dan heb ik me Wi-Fi maar er buiten wil ik toch niet lang moeten wachten voor ik de buienradar kan zien zeg maar en steeds omzetten daar denk je ook niet aan van 3g naar gewoon om thuis bereikbaar te zijn en dat de accu het trekt want met 1 streepje 3g zuigt hij hem behoorlijk snel leeg!
  #6  
Oud 10-11-10, 16:51
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Ik gebruik een jailbreak en dan is het met een klik aan en uit zetten.
Meestal als ik de deur uit stap ga ik naar mijn auto en moet ik toch bluetooth aanzetten, het is dus voor mij een gewoonte geworden, en ik ben zeer blij met de extra battery duur die dit mij oplevert.

Even naar buiten gelopen en daar heb ik 4 tot 5 streepjes op 3g
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke SMS Theme hebben jullie? Scooter Jailbreak apps en thema's 2 04-05-11 20:28
iOS 4.2. Welke vernieuwingen hebben jullie ontdekt? martijnvw82 iPhone algemeen 85 28-11-10 14:49
Welke mapjes hebben jullie? savagenl iPhone algemeen 4 30-06-10 19:48
Welke compensatie deal hebben jullie ? unox Odido (T-Mobile) 118 06-04-09 18:56
2.2.1 welke bugs hebben jullie gevonden? kuradius iPhone algemeen 1 07-02-09 00:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:17.