iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Vervelend (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/75820-vervelend.html)

doceb 21-10-10 20:39

Vervelend
 
Probeerde voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten en zit nu dus met een neppert:O:O. Voel me echt enorm genomen.

Het apparaat dat mij als Iphone is verkocht (overigens in een keurige Apple doos, met Apple sticker achterop, productie nummer, AT&T tekst, etc) blijkt geen micro-sim maar een gewoon sim-slot te hebben. Ipv 'Safari' staat er 'Net' onder het interneticoontje en het I-pod icoon is erg gedrongen.... Daarnaast is het plaatje in de achtergrond een soort Pinn-up.
Zwaar balen dus, maar ja, wie zijn billen brandt.....

Nu even op een laag pitje uitkijken naar een echte neverlock.

Voel me echt enorm stom en zwaar vervelend!!! Een Iphone is zo cool met zijn gadgets. Die moet je gewoon hebben. Dacht alleen 'slim' te zijn....

Tot zover mijn frustratie.

belgiumiphone 21-10-10 21:31

Hoeveel heb je ervoor betaald?

Stephan0501 21-10-10 22:21

Je hoeft niet te wachten op een neverlock want het is geen iphone

MAW : zal niet werken op itunes, zal niet syncen, je kunt geen gebruik maken van de appstore , jailbreak en apple apps.

Gr Stephan

spysical 21-10-10 23:12

//Verplaatst naar iPhone klonen en Killers

ButcherJF 22-10-10 07:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stephan0501 (Bericht 589670)
Je hoeft niet te wachten op een neverlock want het is geen iphone
(...)

Ik denk dat bedoeld wordt dat doceb gaat wachten op een echte, fabrieksmatig simlockvrije iPhone.

doceb 22-10-10 09:04

@moderator: dacht al dat ik mogelijk in een verkeerd forum zat.

@ButcherJF: Inderdaad, tot ik een echte gekocht heb.

Nu eerst weer even thuis orde op zaken stellen. Het hoongelach over me heen laten komen, Sinterklaasgedichten doorworstelen, etc. Wanneer ik dan uit mijn schuilplaats kom oriënteer ik me weer.
Het is overigens een erg goede Chinese imitatie die ik heb.
Eigenlijk kloppen alle icoontjes wel, maar zijn de tekstjes er onder iets anders, en gaat er een normaal formaat SIM in.

Kan ik ook fotootjes plaatsen?

Macbookto 02-11-10 20:54

Ja, dat mag je doen. Zo kun je andere mensen misschien helpen.

nebilem 20-12-10 17:37

Was zeker 80 euro ofzo? Raar dat mensen altijd weer erin trappen is ook bij een vriend gebeurd. Ik vind het overigens wel grappig om zulke dingen altijd weer te lezen en ik zal niet de enige zijn.

3gser 20-12-10 20:54

Ik kan er niet om lachen..
Die mensen die die klonen aanbieden als echte mogen ze hard aanpakken wat mij betreft.

Typ 81 20-12-10 21:11

Maarja, kom op zeg. Wat verwacht je dan voor zo weinig geld? Het is toch gewoonweg onmogelijk.

3gser 20-12-10 21:14

Ik heb nog niet kunnen lezen wat hij ervoor heeft betaald.

waspoeder 21-12-10 10:30

IK had pas geleden ook in utrecht
iphone 4 voor 400 euro, niet van acht te onderscheiden
behalve het menu en op de achterkant stond trouwen apple iphone 4 32gb maar dat staat op orginele niet

icoontjes zagen er ook goed uit maar de font die ze gebruikten is anders

dat betrefte een airphone
heb hem maar niet gekocht :P


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:58.