iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Geluid valt weg tijdens bellen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/75840-geluid-valt-weg-tijdens-bellen.html)

ena01 22-10-10 08:24

Geluid valt weg tijdens bellen
 
Nadat ik ongeveer 1 a 2 minuten met iemand bel, valt het geluid weg op mijn iphone? Wie heeft hier ervaring mee en weet wat het probleem is?

apotheosis 25-10-10 00:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ena01 (Bericht 589747)
Nadat ik ongeveer 1 a 2 minuten met iemand bel, valt het geluid weg op mijn iphone? Wie heeft hier ervaring mee en weet wat het probleem is?

Moeilijke vraag ;).
Kan aan talloze zaken liggen; als ik dat tegen kom dan is het omdat ik in slecht bereik zit of ik m'n vingers per ongeluk op de antenne plaats (ik heb last van signaal verlies) en dan ga ik opeens naar 1blokje meer en dan breekt m'n gesprek dikwijls gewoon af ook.

Kan ook afhangen van de andere persoon, als deze slechte ontvangst heeft of een gsm die niet al te goed is dan kan dat ook gebeuren.

In het ergste geval mankeert er wat aan je iphone maar als je belt moet je eens heel snel kijken, je iphone van je oor snel halen en dan kijke naar je blokjes, je signaal ontvangst ;).

Mac-in-tosh 09-11-11 20:04

Hoe is dit afgelopen?
Ik heb hier ook last van. Na +/- 2 min bellen hoor ik soms een klik, daarna is het geluid weg, direct gevolgd door terug een klik, en het geluid is terug.
En dit gaat zo verder. En komt steeds sneller terug.
Op den duur is het echt niet meer mogelijk te bellen.
Dit is op de interne luidspreker en ook als je de luidspreker op zet.

iPhone 4 IOS 5.0

MobileBelg 09-11-11 22:00

Ik heb intussen 1 week mijn iphone 4S en ik ondervind soms dat als ik bel naar iemand dat die persoon mij niet hoort.

Gebeurd niet iedere keer maar af en toe, net nog meegemaakt in midden van gesprek reageer ik op wat er gezegt word en krijg geen reactie omdat degene met wie ik bel mij niet meer hoorde
maar ik hem wel.

Zou dat aan de simkaart kunnen liggen of de iphone zelf?
Men pa waarmee ik net belde zei dat hij me soms ook met stukken en brokken hoorde ,ik heb 100% ontvangst dus daaraan ligt het niet.

LucMathot 09-11-11 22:53

Ik heb sinds vrijdag het probleem dat, wanneer ik bel die gene mij wel hoort maar ik hem niet. Heb mijn iPhone 4 al herstelt en daarna opnieuw alles geïnstalleerd. Heb daarna geprobeerd om weer te bellen, toen deed hij het weer, heb net weer voor de zekerheid gebeld, en nu kan ik nog steeds niks horen, geluid staat aan, luidspreker aan de onderkant doet het wel met bellen en via mijn oortjes doet ie het ook, heeft iemand een oplossing of moet ik hiermee terug naar de winkel waar ik hen heb gekocht? Bedankt

maya1973 10-11-11 12:27

Ik had hetzelfde probleem. (gesprekspartner hoort mij niet)
Bleek vocht te zijn........(1 druppel)
indicator vervangen (€65,-).
Na een week hetzelfde probleem.
zie voor de afloop hiervan mijn bericht welk ik elders geplaatst heb:

als de vochtschade thuis is ontstaan valt het in 9 van de 10 gevallen onder je inboedelverzekering....
Ik was laatsts aan het schoonmaken en er kwamen per ongeluk een paar druppels water op mijn i phone.
Korte tijd later bleek dat mijn gesprekspartner mij niet kon horen, zowel bij het bellen als gebeld worden.
Phone weggebracht en idd een verkleurde indicator. ( 1 druppel)
Deze indicator werd vervangen (€65,-) echter na een week had ik weer hetzelfde probleem.
Inboedelverzekering gebeld en bleek dat ze deze schade dekken.
Voorwaarde is een rapport van een erkende reperateur waar in staat dat het toestel niet meer gerepareerd kan worden en dit samen met het toestel opsturen.
Ik ben bij : Opsturen reparatie | IRN iPhoneRepair.nu | www.iPhoneRepair.nu geweest.
Ik kan jullie deze zeer kundige man zeker aanraden. Ook voor andere iphone problemen.
Ik ga dus nu het schaderapport invullen en de heel boel opsturen.
Als het goed is krijg ik dus het aanschafbedrag van mijn iphone uitgekeerd.

Ik blijf er wel bij dat het niet zou moeten kunnen dat zon heel toestel waardeloos wordt van 1 druppel water.
Ik overweeg om er zelf wat geld bij te doen en dan een 4s te kopen.
Qua toestel ben ik zeer tevreden over de iphone maar twijfel nog even ivm de gevoeligheid......
Wie kan mij advies geven.....

Remus 10-11-11 17:36

IPhone 4S gebruikers klagen over brak geluid | Webwereld

Op de blauwe regel klikken dan krijg je
de uitleg van het slechte geluid

mlfeltzer 11-11-11 11:55

Ik heb mijn iphone 4s nu 1 week. Deze valt tijdens het bellen af en toe ineens weg, gesprek is dan verbroken. Ik heb Apple 2x gebeld en ik krijg nu een nieuwe iphone 4s. Het is een foutje in t hardware werd er gezegd.

Remus 11-11-11 12:01

Heb je de iPhone 4S bij de apple store via internet gekocht? Want tegen mij zeiden ze u moet bij T-Mobile zijn.

mlfeltzer 11-11-11 12:05

Ik heb hem bij Apple online store besteld, dus vandaar heb ik danook gebeld met Apple online.(Apple service desk)

annemiek346 17-11-11 11:51

Ik heb eenzelfde probleem als een aantal hierboven.
Wanneer ik iemand bel gebeurt het soms dat die persoon mij halverwege het gesprek niet meer hoort, soms al vanaf het begin van het gesprek, ik hun wel. Echter wanneer mijn telefoon op luidspreker staat heb ik hier nooit last kwam.

Iemand een idee hoe dit kan en wat ik eraan kan doen??

Remus 17-11-11 13:32

IPhone 4S gebruikers klagen over brak geluid | Webwereld

Op de blauwe regel klikken dan krijg je
de uitleg van het slechte geluid

Gelukkig ruilen de meeste providers het toestel om voor eenzelfde nieuw toestel

Bij Apple en T-Mobile is het is het een bekend probleem, dus veel klagen bij je provider waar je het toestel gekocht hebt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:59.