//

Inloggen via Safari op iPhone 4 lukt niet bij diverse sites.

Inloggen via Safari op iPhone 4 lukt niet bij diverse sites. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb twee problemen en weet niet waar het probleem zit. Als ik via Safari op m'n iPhone4 wil inloggen op vb Youtube, Facebook, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-10-10, 21:08
Fala Fala is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard Inloggen via Safari op iPhone 4 lukt niet bij diverse sites.

Hallo,
Ik heb twee problemen en weet niet waar het probleem zit.
Als ik via Safari op m'n iPhone4 wil inloggen op vb Youtube, Facebook, Hyves dan doet hij niets. Dus ik voer gebruikersnaam in, wachtwoord en druk op verzend, en dan komt hij weer in het beginscherm uit zonder ingelogd te zijn. Dus wat doe ik fout?

Daarnaast wil ik graag de normale site van Youtube en niet de mobiele versie. Weet dat je rechtsonderin op Desktop kan klikken, maar als ik dan weer inlog, dan heb ik weer de mobiele site. Daarnaast kan ik niet inloggen met een andere gebruikersnaam dan mijn gmailaccount. En ik wil dus inloggen met een ander account. Maar die link met, aanmelden met ander account doet dus niets.

Dus hoop dat iemand me kan helpen.
PS; mijn vriend die een iPhone 3GS heeft met IOS4, heeft dit probleem niet!

Groetjes Fa
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-02-11, 11:27
worship7's schermafbeelding
worship7 worship7 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 2
Standaard

Ik heb ook hetzelfde probleem.

Ik heb Opera mini browser app geinstalleerd en hierop kan ik prima inloggen op diverse websites. Wel jammer dat het op deze manier moet, maar het werkt wel.

Update:
Zorg ervoor dat je cookies inschakelt!! Grote dank aan mijn zus die het heeft kunnen oplossen!

Laatst gewijzigd door worship7; 03-02-11 om 13:50.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Inloggen iTunes lukt niet rwflink iPhone Apps 6 29-08-10 20:24
Inloggen op sites lukt niet Pluiske iPhone algemeen 1 28-08-10 12:14
iPhone: winscp inloggen lukt niet joey35 Jailbreak 19 18-05-10 20:43
Windows: Inloggen winscp lukt niet marcoryn Desktop-applicaties 3 06-08-08 12:36
Inloggen op Iphone dmv Winscp lukt niet u2crow Unlock [archief] 3 31-12-07 16:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:51.