iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Tweedehands iPhone 3GS: help? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/76027-tweedehands-iphone-3gs-help.html)

Rianne20 24-10-10 17:04

Tweedehands iPhone 3GS: help?
 
Ik heb vandaag een tweedehandse iPhone 3GS gekocht. Nu heeft de vorige eigenaar niet al zijn accounts uit de applicaties gehaald. Nu heb ik deze zelf al uit Hyves, MSN etc. verwijderd, maar in iTunes staat onderaan nog steeds de vorige eigenaar. Ik heb al op 'Log uit' proberen te drukken, maar dan doet hij eigenlijk niets. Hij geeft aan dat ik er op gedrukt heb, maar het account blijft er in staan. Ook bij 'Instellingen' en dan bij iTunes/AppStore heb ik het geprobeerd, ook zonder resultaat. Ik heb wel een account op iTunes en kan op mijn pc en MacBook wel inloggen op iTunes, maar niet op mijn iPhone. Iemand enig idee hoe ik deze persoon wel kan uitloggen of hoe dat zit?

Ik hoop dat iemand me hier een antwoord op kan geven! :)

loopezz 24-10-10 17:27

-Verwijder maar-

----------------------
De berisping vind ik wel erg overdreven voor alléén het noemen van de naam, die tevens al werd gecensureerd door het forum. Dit gebruikte ik alleen in mijn uitleg, zonder diegene hierbij te helpen of de bedoeling om te helpen. Bij die uitleg had ik ook gezet dat ik niet verder op in ging (misschien stom van mij om die naam te noemen, ik heb er verder niet bij nagedacht).
De reden ("reden: illegale aanbieding") dat ik een berisping kreeg, vind ik dus ook onterecht.

Rianne20 24-10-10 20:43

Is er misschien iemand die me kan helpen met het account-probleem? Ik heb het net nog eens geprobeerd, maar telkens als ik op 'Log uit' klik lijkt de iPhone me te 'negeren' en doet niks. Laat zien dat 'ie bezig zou kunnen zijn, maar vervolgens is het weer hetzelfde. Ik heb wel een iTunes account, dus ik zou op de iPhone graag met mijn eigen account in willen loggen.

remundo7000 24-10-10 21:21

Ik herken het probleem niet, ik heb nog nooit het probleem gehad dat ik op de iPhone mijn account niet af kon melden. Heb je de iPhone al gesynchroniseerd met je eigen computer? Ik heb 2 verschillende iTunes-accounts, en als de iPhone op account A staat en de computer op account B, " overruled" de computer de iPhone: na het synchroniseren staat mijn iPhone ook op account B. Voordeel is dat je alle rotzooi (apps, muziek, foto's, video's) er dan ook af kan gooien, en je eigen dingen er op kan zetten.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:18.