//

Tweedehands iPhone 3GS: help?

Tweedehands iPhone 3GS: help? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag een tweedehandse iPhone 3GS gekocht. Nu heeft de vorige eigenaar niet al zijn accounts uit de applicaties gehaald. Nu heb ik deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-10-10, 17:04
Rianne20's schermafbeelding
Rianne20 Rianne20 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Helmond
Berichten: 25
Standaard Tweedehands iPhone 3GS: help?

Ik heb vandaag een tweedehandse iPhone 3GS gekocht. Nu heeft de vorige eigenaar niet al zijn accounts uit de applicaties gehaald. Nu heb ik deze zelf al uit Hyves, MSN etc. verwijderd, maar in iTunes staat onderaan nog steeds de vorige eigenaar. Ik heb al op 'Log uit' proberen te drukken, maar dan doet hij eigenlijk niets. Hij geeft aan dat ik er op gedrukt heb, maar het account blijft er in staan. Ook bij 'Instellingen' en dan bij iTunes/AppStore heb ik het geprobeerd, ook zonder resultaat. Ik heb wel een account op iTunes en kan op mijn pc en MacBook wel inloggen op iTunes, maar niet op mijn iPhone. Iemand enig idee hoe ik deze persoon wel kan uitloggen of hoe dat zit?

Ik hoop dat iemand me hier een antwoord op kan geven!

Laatst gewijzigd door Rianne20; 24-10-10 om 20:46.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-10-10, 17:27
loopezz's schermafbeelding
loopezz loopezz is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Horst (Limburg)
Berichten: 132
Standaard

-Verwijder maar-

----------------------
De berisping vind ik wel erg overdreven voor alléén het noemen van de naam, die tevens al werd gecensureerd door het forum. Dit gebruikte ik alleen in mijn uitleg, zonder diegene hierbij te helpen of de bedoeling om te helpen. Bij die uitleg had ik ook gezet dat ik niet verder op in ging (misschien stom van mij om die naam te noemen, ik heb er verder niet bij nagedacht).
De reden ("reden: illegale aanbieding") dat ik een berisping kreeg, vind ik dus ook onterecht.

Laatst gewijzigd door loopezz; 24-10-10 om 23:25.
  #3  
Oud 24-10-10, 20:43
Rianne20's schermafbeelding
Rianne20 Rianne20 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Helmond
Berichten: 25
Standaard

Is er misschien iemand die me kan helpen met het account-probleem? Ik heb het net nog eens geprobeerd, maar telkens als ik op 'Log uit' klik lijkt de iPhone me te 'negeren' en doet niks. Laat zien dat 'ie bezig zou kunnen zijn, maar vervolgens is het weer hetzelfde. Ik heb wel een iTunes account, dus ik zou op de iPhone graag met mijn eigen account in willen loggen.
  #4  
Oud 24-10-10, 21:21
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Ik herken het probleem niet, ik heb nog nooit het probleem gehad dat ik op de iPhone mijn account niet af kon melden. Heb je de iPhone al gesynchroniseerd met je eigen computer? Ik heb 2 verschillende iTunes-accounts, en als de iPhone op account A staat en de computer op account B, " overruled" de computer de iPhone: na het synchroniseren staat mijn iPhone ook op account B. Voordeel is dat je alle rotzooi (apps, muziek, foto's, video's) er dan ook af kan gooien, en je eigen dingen er op kan zetten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 16gb tweedehands. gadgetfreakske Koopinformatie Nederland 3 03-02-11 20:02
Tweedehands iPhone verzekeren? Dennis_iPhone iPhone algemeen 10 05-11-10 12:46
iPhone: Tweedehands iPhone gejailbreakt Stef@nie Jailbreak 1 11-08-10 15:21
Moment van kopen van tweedehands iPhone 3Gs R0elr Koopinformatie Nederland 4 10-07-10 11:37
3Gs op tweedehands iTunes aansluiten? Rol@nd Archief 2 25-02-10 17:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:58.