//

Hoe groot is het risico?

Hoe groot is het risico? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb sinds kort een werkende 16gig uit week 03 uit de states met 1.1.3 otb. Ik vertelde dat ik hem zelf gehackt had (mbv ziphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-02-08, 23:45
fruitella fruitella is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 17
Standaard Hoe groot is het risico?

Heb sinds kort een werkende 16gig uit week 03 uit de states met 1.1.3 otb.

Ik vertelde dat ik hem zelf gehackt had (mbv ziphone gui) en toen zei een vrienin tegen mij dat zij iemand kende wiens iphone gestorven was omdat hij hem ook zelf had geunlocked.

Zij heeft haar eigen iphone weggebracht en door iemand tegen betaling laten unlocken.

Heeft iemand enig idee of de mensen die via marktplaats oid hun diensten aanbieden van dezelfde software gebruikmaken voor een software hack? Of zijn dit programmeurs die hun eigen ding doen.

Tot slot was ik benieuwd of mensen die hun iphone dmv software geunlocked hebben risico lopen om buiten de boot te vallen op het moment dat de iphone officieel in nederland is.

Bestaat de mogelijkheid dat apple dan alle actieve iphones zonder abonnement met officiele provider (o2 of att) blokkeert?

Ben benieuwd naar meningen en feiten!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-02-08, 23:53
jeekes jeekes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 522
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fruitella Bekijk bericht
Heeft iemand enig idee of de mensen die via marktplaats oid hun diensten aanbieden van dezelfde software gebruikmaken voor een software hack? Of zijn dit programmeurs die hun eigen ding doen.
Gewoon mensen die gratis software gebruiken om er geld aan te verdienen (dus vaak gewoon anysim (vroeger dan) of ziphone fzo....)
dat denk ik tenminste
ze zijn niet allemaal zo, maar een groot deel is het toch wel

Laatst gewijzigd door jeekes; 16-02-08 om 23:53. Reden: typo
  #3  
Oud 17-02-08, 00:05
tomscholle's schermafbeelding
tomscholle tomscholle is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Almelo
Berichten: 57
Stuur een bericht via MSN naar tomscholle
Thumbs up

Nee dat kan zelfs apple niet. Ik woon tegen de duitse grens en ik bel ook op het duitse net (t-mobile De provider van Apple in duistland) zonder problemen.
  #4  
Oud 17-02-08, 00:50
appeltjevoordedorst's schermafbeelding
appeltjevoordedorst appeltjevoordedorst is offline
 
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 3
Standaard

het gaat er om dat je informatie krijgt of ziet te krijgen van degene die het uitvoeren op marktplaats. mijn ervaring in hoofddorp en purmerend zijn erg goed. zij zijn ook bekende op dit forum.
De toekomst is altijd onzeker ook voor jouw iphone en voor de mijne ook. Maar ik geniet er nu wel van.
  #5  
Oud 17-02-08, 11:18
fruitella fruitella is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 17
Standaard

maar gebruiken zij dan dezelfde tools, of hebben ze eigen programmas geschreven? Het lijkt mij eerlijk gezegd sterk dat zij een eigen code hebben geschreven.....
  #6  
Oud 18-02-08, 10:21
markmg's schermafbeelding
markmg markmg is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 108
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fruitella Bekijk bericht
maar gebruiken zij dan dezelfde tools, of hebben ze eigen programmas geschreven? Het lijkt mij eerlijk gezegd sterk dat zij een eigen code hebben geschreven.....
waarom zouden zij geen eigen code kunnen schrijven ?
ik denk dat iedereen zelfde tooltjes gebruikt of ze nou wel of niet zelf gemaakt hebben
het blijft altijd een risico maar als je er geen verstand van hebt zou ik het laten doen dan is het risico wat kleiner

ik kwam laatst iemand tegen die beweerde ook dat ie eigen software had om te unlocken liet ie mooi zien kijk zo doe ik het je mooet nooit andere tools gebruiken zij die niemand heeft er verstand van alleen hij... was niks meer dan een command line hij moest wel even naar andere kamer om code over te typen maar daar stond gewoon ziphone....
  #7  
Oud 18-02-08, 15:10
fruitella fruitella is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 17
Standaard

haha. goeie!
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Hoe kan ik de foto/video filmrol restoren zonder risico? firestarter Muziek, foto & video 1 09-02-11 13:12
Foto: Foto & Video: Hoe groot zijn bestanden iMoos Muziek, foto & video 1 11-01-11 14:35
unlock risico's Jus3ssen Archief 3 07-02-10 22:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:08.