iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Wie wil iets voor me testen? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/76137-wie-wil-iets-voor-testen.html)

nixxrunner 25-10-10 22:43

Wie wil iets voor me testen?
 
Ik ben op zoek naar wat mensen die willen kijken of hun iPhone 4 met 4.1 ook leegloopt als hij uitstaat, dus niet standby maar echt uit dmv 10 seconden inhouden van de powerbutton.

Het is bij mij namelijk het geval. Als ik hem helemaal uitzet en na een uur of 12 weer aanzet is mijn batterijpercentage gedaald met ongeveer 10% terwijl hij uitstaat.

Voordat ik hem terugstuur wil ik graag weten of meer mensen er last van hebben zodat ik hem niet onnodig opstuur voor reparatie.

Alvast bedankt voor de reacties

Need-iPhone 25-10-10 22:48

ik kan je nu al vertellen.

Nee
Misschien 1% ivm de tijd etc

dcl! 25-10-10 23:28

Het is in elk geval wel zo dat het uitzetten en weer opstarten batterij kost. Dit heb ik vroeger al met mijn iPod touch getest. Door zoveel mogelijk slaapstand te gebruiken ipv aan/uitzetten deed ik echt langer met de batterij!

KvdS 25-10-10 23:36

Ook bij mij blijft hij keurig op spanning, verloop niets of max. 1%

wouter1981 26-10-10 08:24

@ TS, heb je misschien iets uit Cydia geïnstalleerd wat dit veroorzaakt?

nixxrunner 26-10-10 16:40

Nee, geen jailbreak, niks draait er op de achtergrond mee. Gps, bluetooth, 3G, telefoon, locatievoorzieningen staan allemaal uit.

apotheosis 26-10-10 17:03

De mensen die hier zeggen van die 1% , hebben jullie dit getest als deze dan ook 12 uur uit heeft gestaan? (ik betwijfel het).

Need-iPhone 27-10-10 00:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 591633)
De mensen die hier zeggen van die 1% , hebben jullie dit getest als deze dan ook 12 uur uit heeft gestaan? (ik betwijfel het).

Aangezien ik een 3G heb en mijn telefoon niet voor 12 uur kan missen is het antwoord dus nee.
Maar ik heb wel tijdens natuurkunde opgelet op school.
Als een apparaat uit staat trekt het desbetreffende apparaat geen tot een heel klein percentage stroom dit komt omdat je als je je telefoon uitzet dan tikt de interne klok zodat je als je hem aanzet altijd de tijd hebt zonder daarvoor of een werkende sim of internet voor nodig hebt.

Need-iPhone

passievrucht 27-10-10 08:17

ik heb met mijn 3g eens een test gedaan
nee helemaal geen verlies aan percentage

Need-iPhone 27-10-10 14:32

nou goed ik ga vanavond om 22.00 uitzetten en om
10.00 weer aanzetten en kijken wat het verschil is.

nixxrunner 07-11-10 11:11

Ze hebben het nagekeken, volgens hen was er niks vreemds.......... Na lang aandringen hebben ze het nogmaals gechecked en nu vonden ze het wel vreemd genoeg om me een andere te sturen, heb mijn nieuwe/ andere iPhone gister ontvangen, volledig opgeladen en na 24 uur....... NOG STEEDS 100%.
Ik weet dus niet wat het echte probleem was maar wel degelijk een hardware probleem.
Dus tip voor andere mensen met problemen: stuur het toestel terug!!

Succes


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:46.