//

Belproblemen nieuwe iPhone 4

Belproblemen nieuwe iPhone 4 discussie in iPhone algemeen forum; Hoi, Ik heb sinds een week de iphone4 maar ondervind problemen: 1. Proximity sensor: tijdens bellen lichts toetsenbord op en gaat hij soms op de spieker. Dit schijnt nog opgelost ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 27-10-10, 00:09
lions90 lions90 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 12
Standaard Belproblemen nieuwe iPhone 4

Hoi,

Ik heb sinds een week de iphone4 maar ondervind problemen:

1. Proximity sensor: tijdens bellen lichts toetsenbord op en gaat hij soms op de spieker. Dit schijnt nog opgelost te worden met een komende update????

2. Als ik een nummer bel dan hoor ik soms de toon niet overgaan als ik het nummer gebeld heb. Dit duurt soms een halve minuut voordat hij overgaat. Geen idee of dit een iPhone probleem is of provider probleem?

3. Als ik een nummer bel en dit afbreek (verkeerde nummer gebeld bv) dan blijft het scherm soms hangen op beeindigen gesprek....ook dit duurt een halve minuut. Herkent iemand deze problemen?

Thanks
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe iPhone + nieuwe versie windows...hoe krijg ik mijn reservekopie er weer op? cynnie13 iTunes 5 13-12-10 08:11
Na 3.0 belproblemen (2g) daveku iPhone algemeen 3 29-06-09 12:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:19.