Agenda foutje wintertijd? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn agenda doet vreemd. Ik heb een nieuwe gebeurtenis toegevoegd in mijn agenda voor komende zondag van 14:00 tot 17:00. Het gekleurde blok staat echter ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda foutje wintertijd?
Mijn agenda doet vreemd. Ik heb een nieuwe gebeurtenis toegevoegd in mijn agenda voor komende zondag van 14:00 tot 17:00. Het gekleurde blok staat echter van 14:00 tot 16:00.
Zou dit een foutje kunnen zijn ivm wintertijd? Een vriendin en een collega hebben hetzelfde. Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Er is een bekend wintertijd probleem, maar dat gaat over alarmen:
Apple werkt aan iPhone-patch voor wintertijdbug - iPhone - iPhoneclub.nl Misschien is dit wel gerelateerd? (ik kan jouw probleem reproduceren)
|
|||
|
|||
ik heb het ook ff geprobeerd bij mij is probleem niet lijkt wel 4.x firmware probleem
|
|
|||
|
|||
bij mij werkt het ook normaal
|
|
|||
|
|||
misschien mac osc probleem dan al kan ik het me niet voorstellen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik denk dat het fm 4.# en plus pas is op 3.1.3 heb ik nergens last van namelijk
|
|
|||
|
|||
In ieder geval is op 4.1 de 3GS niet teruggesprongen naar Wintertijd. Door tijd en datum van automatisch af te halen lukt het wel maar zodra je hem terugzet op automatisch ... floep!
|
|||
|
|||
Iphone automatisch teruggegaan naar wintertijd. Alle genoteerde afspraken zijn correct, behalve diegene die ingegeven waren voor zondag 31.10. In de kleurbalk van de dagkalender blijven deze staan met eindtijd één uur te vroeg.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wekker Ipohne 4 probelemen niv wintertijd | dynamo | Archief | 2 | 01-11-10 16:38 |
Agenda + Wintertijd | WTFoX | iPhone algemeen | 4 | 21-01-09 17:26 |
Zomertijd Wintertijd | thomasvossen | iPhone algemeen | 10 | 04-11-08 20:54 |
|
|