//

HELP!! Iphone 3G 16Gb Macheert Nietmeer !!

HELP!! Iphone 3G 16Gb Macheert Nietmeer !! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo beste mensen, Vandaag zat ik op internet (wifi) met mijn iphone 3g 16gb (fm:3.1.2) en ik wou de oplader aansluiten, tijdens het aansluiten heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-11-10, 04:24
caner caner is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Antwerpen-België
Berichten: 5
Standaard HELP!! Iphone 3G 16Gb Macheert Nietmeer !!

Hallo beste mensen,

Vandaag zat ik op internet (Wi-Fi) met mijn iphone 3g 16gb (fm:3.1.2) en ik wou de oplader aansluiten, tijdens het aansluiten heb ik beseft dat mijn cover van de iphone niet vast zit dus heb ik die rustig met mijn vingers aangedrukt om te zien of die ni ging vastzitten, ma de resultaat was negatief dus nee het is niet gelukt maar de iphone werkte nog perfect, dus ben ik plakband gaan halen want ik dacht dat ik er een beetje kon aanbrengen, dus toen ik plakband ben gaan halen kwam ik terug en zag ik dat mijn kleine broer met zijn vingers tussen de opening van de front en de back cover zit, ik pakte de iphone uit zijn handen maar sindsdien wilt de iphone niet meer aangaan, nix anders dan een zwarte scherm, en als ik de oplader aansluit zie je voor even de apple logo maar na ongeveer 2minuten gaat de licht van de scherm uit en zie je nog een streep boven de apple logo, die wilt dus gewoon niet aangaan kunnen jullie mij aub helpen, wat zou de oorzaak zijn ? ik zal proberen om een foto te trekken van die apple logo met de streep erop, als de begnscherm toch voor even aangaat.

Mvg
Yaramis
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-11-10, 16:28
flammy88 flammy88 is offline
• iOS 1.0.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: In een huis
Berichten: 188
Standaard

post maar fotos of een filmpje dan wordt het ons mss duidelijk
  #3  
Oud 09-11-10, 21:49
caner caner is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Antwerpen-België
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flammy88 Bekijk bericht
post maar fotos of een filmpje dan wordt het ons mss duidelijk
Bedankt voor de reactie, bij de toegevoegde foto's in de bijlage kunt u zien hoe de gsm reageert bij het aansluiten van de oplader en na een paar seconden wordt apple logo weer donker met een horizontale streep (de verticale streep komt door de flits van de fototoestel)

Alvast nogmaals bedankt voor de snelle reactie, en hoop dat ik een oplossing kan krijgen van de leden van deze geweldige forum.

Groetjes,
Caner
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 9.jpg‎ (28,0 KB, 4x gelezen)
Bestandstype: jpg S1030961.jpg‎ (29,4 KB, 5x gelezen)
Bestandstype: jpg S1030963.jpg‎ (16,9 KB, 5x gelezen)
Bestandstype: jpg S1030964.jpg‎ (15,7 KB, 6x gelezen)
  #4  
Oud 09-11-10, 21:54
flammy88 flammy88 is offline
• iOS 1.0.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: In een huis
Berichten: 188
Standaard

heb je al geprobeert te herstellen?
anders lijkt het mij een hardware fout maar hoe kan het dan dat de backcover los zat?
  #5  
Oud 09-11-10, 22:05
caner caner is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Antwerpen-België
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flammy88 Bekijk bericht
heb je al geprobeert te herstellen?
anders lijkt het mij een hardware fout maar hoe kan het dan dat de backcover los zat?
pc herkent de iphone niet, als ik het via usb aansluit dan verschijnt de apple logo zelfs niet dus denk ik dat het iets te maken heeft met de batterij want de apple logo verschijnt alleen als ik de oplader aansluit anders start de iphone nog niet eens op..toen ik de iphone heb gekocht van een persoon uit Nederland, was er een kleine opening tussen de front en de backcover (ik heb de foto toegevoegd aan de bijlage)..
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg DOUBLEEEEE.jpg‎ (32,3 KB, 4x gelezen)
  #6  
Oud 09-11-10, 22:18
flammy88 flammy88 is offline
• iOS 1.0.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: In een huis
Berichten: 188
Standaard

dat is uitermate vervelend ik denk dat er iets met het moederboard is
Rapid Repair - iPhone 3G Take-Apart-Guide Repair by RapidRepair dit is een iphone 3g die helemaal uit elkaar is gehaalt mss heb je der wat aan ik zou het door een expert laten nakijken
  #7  
Oud 10-11-10, 00:13
caner caner is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Antwerpen-België
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flammy88 Bekijk bericht
dat is uitermate vervelend ik denk dat er iets met het moederboard is
Rapid Repair - iPhone 3G Take-Apart-Guide Repair by RapidRepair dit is een iphone 3g die helemaal uit elkaar is gehaalt mss heb je der wat aan ik zou het door een expert laten nakijken
Dat zal ik toch liefst door een expert laten nazien, en als ik weet dat de kosten te hoog zijn dan koop ik liever een nieuwe..Bedankt voor u hulp

Groetjes
Caner
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
OpenSSH werkt nietmeer Schepe Jailbreak apps en thema's 8 05-01-11 22:36
[iPhone 4] 16GB iPhone 3G is niet gelijk aan 16GB iPhone4 mhfdejong iPhone algemeen 9 31-07-10 14:26
Windows Verkenner reageert nietmeer (Windows 7) Rivinn iPhone algemeen 1 12-01-10 21:15
iPod touch: Start nietmeer op! Xavifunky Jailbreak 1 20-06-09 13:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:36.