iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 4 weken geleden besteld, maar nog niet geleverd; wordt hij nu duurder? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/76720-iphone-4-weken-geleden-besteld-maar-niet-geleverd-wordt-duurder.html)

Silver-Apple 02-11-10 07:54

iPhone 4 weken geleden besteld, maar nog niet geleverd; wordt hij nu duurder?
 
Ik heb 4 weken geleden bij t-mobile winkel de iphone 4g besteld,
toen ik de telefoon bestelde was er een aktie 300 belminuten + 300 SMSjes voor 45,- per maand en 90,- bijbetalen..

toen ik de telefoon bestelde werd mijn gevraagd 50,- aan te betalen zodat de telefoon besteld kon worden..

ik ben nu 4 weken verder maar ik heb nog steeds niets gehoord over de telefoon, maar nu las ik op de t-mobile site dat het bijbetalen is verhoogd naar 150,- en een levertijd van 8 weken.

wat moet ik nu doen, als op mijn bon staad totaal 90,- bij betalen maar 50 is al betaald krijg ik hem dan voor 90,- totaal of moet ik alsnog die 150,- totaal betalen

wie akn mijn antwoord geven hierop thx

Mysteriousgirl_ 02-11-10 11:54

Ik denk dat je moet uitgaan van de aanbieding die er op dat moment was. Echter zou de levertijd wel verlengt kunnen zijn.. Zou ff contact opnemen met de winkel als ik jou was.

Silver-Apple 02-11-10 11:58

Telefoon
 
Ja idd, ik ga straks na me werk meteen naar t-mobile, ben niet van plan 150,- te betalen bij leggen, en als de levertijd vertraagd hadden ze ook ff kunnen bellen,

de service van t-mobile is niet echt een pluspunt,

ik w8 tevens al 3 maanden op me blackberry reparatie uit londen :S
heb geeneens een leentoestel gekregen oftewel 3 maanden internet voorniets betaald 15,- x3 maanden is 45,-

kga ff klagen daar :P

nikos989 02-11-10 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Silver-Apple (Bericht 594779)
wat moet ik nu doen, als op mijn bon staad totaal 90,- bij betalen maar 50 is al betaald krijg ik hem dan voor 90,- totaal of moet ik alsnog die 150,- totaal betalen

Je hebt de overeenkomst gesloten op het moment dat het toestel werd aangeboden voor € 90,00 dus dit is ook het bedrag dat betaald dient te worden. Neem voor de zekerheid de bon mee naar de winkel wanneer je de iPhone gaat ophalen.

Silver-Apple 02-11-10 12:48

iphone
 
THX voor de hulp!

PeterPastoor 04-11-10 18:35

En wat zeiden ze? :P

z-nyx 04-11-10 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nikos989 (Bericht 594891)
Je hebt de overeenkomst gesloten op het moment dat het toestel werd aangeboden voor € 90,00 dus dit is ook het bedrag dat betaald dient te worden. Neem voor de zekerheid de bon mee naar de winkel wanneer je de iPhone gaat ophalen.


Volgens mij moet je gewoon betalen, zij kunnen tot 3 maanden van je bestelling de prijs aanpassen.
Ze moeten jou wel op de hoogte brengen en je de optie geven tot annuleren.
Heb nu net ook zo'n gevalletjuh.
Bestel een iphone voor 386,50 met een hi 45 en nog geen uur later krijg ik mail dat de prijs van de Iphone 404,00 euro wordt.( wel de optie om te annuleren ) :(

Tjeerds 05-11-10 03:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Silver-Apple (Bericht 594779)
Als op mijn bon staat totaal 90,- bij betalen maar 50 is al betaald krijg ik hem dan voor 90,- totaal of moet ik alsnog die 150,- totaal betalen

Bon=betaalbevestiging.

Als ik een tv bestel met levertijd, aanbetaling doe, dan kunnen ze de prijs tussentijds niet zomaar aanpassen. Je hebt namelijk al een betaalbevestiging van het product.

Blurk 05-11-10 09:05

Tweet's
 
Ik zat met zo'n zelfde vraag:

@PhonehouseHelpt: 30 okt iPhone 4 besteld (nieuw abo). Wordt deze nog geleverd tegen oude prijs?

@blurk62 Het moment van bestelen bepaald ook de actie prijs. Mvg Gert Jan


Let op de "Freudian slip" ;)

Santiago 05-11-10 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Silver-Apple (Bericht 594870)
ik w8 tevens al 3 maanden op me blackberry reparatie uit londen :S

Dit heb ik zelf ook meegemaakt met Vodafone. Van een vriend die bij Phonehouse werkt, had ik begrepen dat de service van BlackBerry zeer slecht was. Dus dit ligt niet aan T-mobile :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:41.