iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iOS 4.2. Welke vernieuwingen hebben jullie ontdekt? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/76759-ios-4-2-welke-vernieuwingen-hebben-jullie-ontdekt.html)

rjbouw 25-11-10 17:22

Brightness slider
 
Waar ik persoonlijk op had gehoopt dat de brightness slider die nu wel op de ipad in de appswitcher balk beschikbaar is, niet op de iphone te vinden is... heel erg jammer

Iphone3Gs 26-11-10 23:05

Is er al gezegt dat er de roatie knop op de IPhone 4 erbij gekomen is (zelfde handeling als e IPad) 2x op homebuttum klikken naar links sweepen en dan de rondje met slotje aan tikken.

XIII 26-11-10 23:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Iphone3Gs (Bericht 606040)
Is er al gezegt dat er de roatie knop op de IPhone 4 erbij gekomen is (zelfde handeling als e IPad) 2x op homebuttum klikken naar links sweepen en dan de rondje met slotje aan tikken.

Dat is toch al sinds 4.0 zo?

Iphone3Gs 27-11-10 07:54

Is dat zo? Ow sorry dan heb sinds donderdag een IPad erbij gekocht en zit nu wat te spelen tussen IPhone 4 en IPad dacht dus een nieuwtje te hebben

PrittStift 28-11-10 14:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hiker (Bericht 603435)
Ik zie geen nieuwe sms-tones in de instellingen op mijn 3Gs.

Waardeloos als ze nieuwe features alleen voor de iPhone 4 vrijgeven!!!

Als dat zo doorgaat, misschien toch maar eens gaan nadenken over een Android toestel!


Laat je niet leiden door je emotie joh, die sms-tonen zijn veel te lang en je mist er niets aan. Apple zal het vast uit voorzorg gedaan hebben, ze moeten wel anders krijg jij een te trage 3G wat je ook niet wilt. Ga gewoon voor de iP4 of wacht nog effe en ga voor de vernieuwde in de zomer van 2011, je zult er geen spijt van krijgen dunkt me.

Succes

mvg

A.C.Martens 28-11-10 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door martijnvw82 (Bericht 595063)
Misschien een leuk idee om hier een overzicht te maken van 'nieuwtjes' die men heeft gevonden bij het gebruiken van iOs 4.2.

Ik zal zelf beginnen.

Mij is het volgende opgevallen:
- nieuw icoontje Dictafone
- 17(!) nieuwe sms-tonen (al zijn ze wat aan de lange kant, vind ik persoonlijk)
- ieder contactpersoon kan je een eigen sms-toon geven
- in de agenda app, is er een nieuw icoontje bij verjaardagen van contactpersonen
- mogelijkheid om te printen - wanneer je naar een foto of een website gaat, zie je de mogelijkheid om te printen. Werkt helaas nog niet op mijn printer.
- je kan je lettertype wijzigen voor notities
- percentages bij youtube ipv sterren

Vorige week mijn Iphone 4 updated naar 4.2.1 software maar,
Kan iemand mij vertellen waar ik de print functie kan vinden / instellen.
Ook het extra icoontje voor verjaardagen kan ik niet vinden in Agenda.
Hoe zit het met de functie: Locate your Iphone ?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:34.