iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   SMS Notify for iphone 1.1.3. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/7695-sms-notify-for-iphone-1-1-3-a.html)

croiman 18-02-08 23:05

de waarde van sleep is om de hoeveel sec trillen heb k gezien niet?

in wat zou jij dit veranderen dan? zoveel dat ik dit gemaakt heb is de sleep code 30, de 30sec tijd da er getrild moet worden

dutran 18-02-08 23:26

super thnx croiman

Mauske 18-02-08 23:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 67433)
de waarde van sleep is om de hoeveel sec trillen heb k gezien niet?

in wat zou jij dit veranderen dan? zoveel dat ik dit gemaakt heb is de sleep code 30, de 30sec tijd da er getrild moet worden

Als je dit op 60 zet dan trilt hij zeker om de 60 seconden toch ? hihi

Frank88 19-02-08 11:11

nog steeds trilt de iphone niet elke 30sec in standby stand, als ik hem van unlock afhaal dan trilt hij wel elke 30sec als ik nog ongelezen bericht heb

Frank88 19-02-08 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 67364)
in de system map/ frameworks ergens staat een map powermanagement, daar de plist openen, en zien dat de level van sms hetzelfde staat in battery mode en AC power mode. dan doet hij t ook in standby.

Ik probeer dit uit te voeren maar kan niet vinden wat je bedoeld. Zou je me verder kunnen helpen, zodat hij ook elke 30sec in standby stand trilt

croiman 19-02-08 17:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mauske (Bericht 67448)
Als je dit op 60 zet dan trilt hij zeker om de 60 seconden toch ? hihi

idd dan trilt hij om de 60sec.

ik ben er weer, en ga er direct eens naar kijken waarom hij niet in standby trilt, ma verder vind k da t anders nie slecht gedaan is op 2uur tijd dit te maken voor 1.1.3

Mauske 19-02-08 19:16

Nee oke, dat niet, het is niet slecht, maar het werkt dan ook nog niet hé.. :)
Tenminste niet waarvoor het handig is..hihi

Maar ik vertrouw er wel op dat het je lukt hoor...

croiman 19-02-08 19:22

Dit is wat ik er vanavond van heb gemaakt.
TEN EERSTE : alle vorige bestanden die erin zijn gezet met vorige versie PsychoNotify van mij terug verwijderen, zoniet zal het al zeker niet werken als ze er allebei inzitten, deze nieuwe hebben een nieuw path gekregen. En zijn intern ook een beetje veranderd met verwijzingen naar de andere, door de oude gewoon te verplaatsen, ZAL T NIET WERKEN.

copieer het mapje PsychoNotify naar bin/
copieer het bestand com.Psycho.PsychoNotify.plist naar de map system/Library/LaunchDaemons/
copieer de bestanden in de map Celestial.framework naar de map system/Library/Frameworks/Celestial.frameworks/ en vervang de bestanden daar.

Vergeet niet een backup van je originele bestanden te maken, en alles chmod 0755 te doen.

vergeet iphone nie opnieuw op te starten !!!

Laat gerust weten wat je ervan vind. Het zal niet optimaal zijn, maar je gsm blijft in ieder geval al niet heel de nacht door trillen, lol.

Frank88 19-02-08 20:09

ik ben echt benieuwd of het gaat lukken dat hij elke 30 sec ook in standby tijd trilt(trouwens wat ik nu al zelf heb aangepast is dat hij wat langer trilt, want dat is op dit moment ook super kort vind ik)
zou ik echt super vinden!

croiman 19-02-08 20:26

deze nieuwe is aangepast dat hij iets langer in sequentie trilt. Probeer em maar uit.

Frank88 19-02-08 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 67861)
Dit is wat ik er vanavond van heb gemaakt.
TEN EERSTE : alle vorige bestanden die erin zijn gezet met vorige versie PsychoNotify van mij terug verwijderen, zoniet zal het al zeker niet werken als ze er allebei inzitten, deze nieuwe hebben een nieuw path gekregen. En zijn intern ook een beetje veranderd met verwijzingen naar de andere, door de oude gewoon te verplaatsen, ZAL T NIET WERKEN.

copieer het mapje PsychoNotify naar bin/
copieer het bestand com.Psycho.PsychoNotify.plist naar de map system/Library/LaunchDaemons/
copieer de bestanden in de map Celestial.framework naar de map system/Library/Frameworks/Celestial.frameworks/ en vervang de bestanden daar.

Vergeet niet een backup van je originele bestanden te maken, en alles chmod 0755 te doen.

Laat gerust weten wat je ervan vind. Het zal niet optimaal zijn, maar je gsm blijft in ieder geval al niet heel de nacht door trillen, lol.

Blijft hij nu ook trillen in standby stand?

Frank88 19-02-08 20:47

telefoon blijft achter elkaar trillen
werkt dus nog niet echt haha

croiman 19-02-08 21:17

heb de fout al gezien. ben al aan nieuwe versie bezig.

Mauske 19-02-08 21:17

hier trilt hij 2 x en dan niet meer.....
in standby stand dan he...

Als ik dan de homeknop indruk zodat het scherm aangaat trilt hij weer 1 keer...
Nog niet echt ideaal

croiman 19-02-08 21:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 67957)
heb de fout al gezien. ben al aan nieuwe versie bezig.

als dit niet werkt, dan ga ik een andere richting nemen voor de SMS Notify te laten werken.
(heb nu al 2 richtingen geprobeerd, maar er zijn er nog)

Frank88 19-02-08 21:20

croiman: wil je even reageren op me prive bericht;)

croiman 19-02-08 21:25

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank88 (Bericht 67963)
croiman: wil je even reageren op me prive bericht;)

net gereageerd, hier zijn ze.

Frank88 19-02-08 21:26

super bedankt.
ik wacht op je nieuwe verbeterde versie;)

croiman 19-02-08 21:27

die k net gepost heb zou t nu toch eindelijk moeten zijn.
k kan t nu nie uittesten, batterij is dood, van heel de avond ermee te spelen lol, steekt in nu.......
see you all tomorrow, en la ma weten hoe t nu met deze versie zit.

Mauske 19-02-08 21:32

Nja ergens is iets niet helemaal lekker gegaan denk ik... nu start de iphone niet meer op....

Dus dan maar weer een restore ! :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:55.