//

iPhone valt continu uit

iPhone valt continu uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 3G die twee jaar en een maand oud is. Ik heb de telefoon van iemand overgenomen. Na twee jaar verliep het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-11-10, 18:12
Hmerle Hmerle is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard iPhone valt continu uit

Ik heb een iPhone 3G die twee jaar en een maand oud is. Ik heb de telefoon van iemand overgenomen. Na twee jaar verliep het abonnement, dus een maand geleden heb ik mijn abonnement verlengd (zonder toestel, want mijn iPhone deed het nog prima, en ik ben maar een arme student ).

Nu valt hij echter sinds een paar weken uit (de telefoon is dan wel volledig opgeladen). Het begon eerst sporadisch wanneer ik een app gebruikte en de telefoon deze applicatie laadde. Daarna gebeurde het meerdere keren per dan, en tot slot elke keer wanneer ik een app gebruikte. Nu gebeurt het echter bij vrijwel alles wat ik op de telefoon doe, dus ook vaak bij het bellen en smsen. Ik kan de telefoon daardoor vrijwel alleen nog maar gebruiken, als hij aan de oplader zit, want dan valt hij niet uit.
Wanneer het gebeurt zie ik eerst het hoofdmenu op het scherm, daarna een laadtekentje, dan een korte flits van een wit scherm en dan valt hij uit. Ik kan hem hierna gewoon weer aandoen (al duurt dat wel heel lang), maar meestal valt hij meteen weer uit.

Ik heb al een herstel uitgevoerd via iTunes, maar dat heeft het probleem helaas niet verholpen. En T-Mobile wist me te vertellen dat ik na twee jaar ook geen garantie meer had.

Kan iemand me tips geven/helpen dit probleem op te lossen? Of zal hij gewoon kapot zijn?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-11-10, 23:23
iOzan iOzan is offline
Banned
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 167
Standaard

Hij is gewoon kapot.
Je zou hem kunnen verzekeren en dan na 2 weken van het afsluiten van de verzekering eventjes opsturen?(als het gedekt wordt).
  #3  
Oud 05-11-10, 23:50
Hmerle Hmerle is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard

Bedankt voor je reactie. Helaas, dat je mijn idee bevestigt dat hij gewoon kapot is. Ik ga echter geen verzekering afsluiten voor iets dat al kapot is. Dan betaal ik wel eerlijk voor een nieuw toestel.
  #4  
Oud 06-11-10, 00:13
iOzan iOzan is offline
Banned
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 167
Standaard

Ja, dat zou ook kunnen inderdaad.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Continu internet DR uit WytseKloos iPhone algemeen 2 14-07-10 13:26
Iphone valt uit jk89 iPhone algemeen 0 14-11-09 18:39
Continu ingezoomd beeld! Hoe zoom ik uit? Migilos Archief 2 10-07-09 14:30
iphone valt uit mausie565 iPhone algemeen 1 25-03-09 19:40
Iphone valt uit cles iPhone algemeen 3 10-09-08 23:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:40.