//

iPhone valt continu uit

iPhone valt continu uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 3G die twee jaar en een maand oud is. Ik heb de telefoon van iemand overgenomen. Na twee jaar verliep het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-11-10, 18:12
Hmerle Hmerle is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard iPhone valt continu uit

Ik heb een iPhone 3G die twee jaar en een maand oud is. Ik heb de telefoon van iemand overgenomen. Na twee jaar verliep het abonnement, dus een maand geleden heb ik mijn abonnement verlengd (zonder toestel, want mijn iPhone deed het nog prima, en ik ben maar een arme student ).

Nu valt hij echter sinds een paar weken uit (de telefoon is dan wel volledig opgeladen). Het begon eerst sporadisch wanneer ik een app gebruikte en de telefoon deze applicatie laadde. Daarna gebeurde het meerdere keren per dan, en tot slot elke keer wanneer ik een app gebruikte. Nu gebeurt het echter bij vrijwel alles wat ik op de telefoon doe, dus ook vaak bij het bellen en smsen. Ik kan de telefoon daardoor vrijwel alleen nog maar gebruiken, als hij aan de oplader zit, want dan valt hij niet uit.
Wanneer het gebeurt zie ik eerst het hoofdmenu op het scherm, daarna een laadtekentje, dan een korte flits van een wit scherm en dan valt hij uit. Ik kan hem hierna gewoon weer aandoen (al duurt dat wel heel lang), maar meestal valt hij meteen weer uit.

Ik heb al een herstel uitgevoerd via iTunes, maar dat heeft het probleem helaas niet verholpen. En T-Mobile wist me te vertellen dat ik na twee jaar ook geen garantie meer had.

Kan iemand me tips geven/helpen dit probleem op te lossen? Of zal hij gewoon kapot zijn?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)