//

Bluetooth start na bellen automatisch iPod.

Bluetooth start na bellen automatisch iPod. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een 3GS, niet jailbreak. Sinds de update naar de 4 versie, nu 4.1, heb ik geconstateerd dat na het bellen in de auto, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-11-10, 23:28
dms dms is offline
• iOS 5.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Barendrecht
Berichten: 37
Standaard Bluetooth start na bellen automatisch iPod.

Ik heb een 3GS, niet jailbreak. Sinds de update naar de 4 versie, nu 4.1, heb ik geconstateerd dat na het bellen in de auto, automatisch de iPod functie wordt ingeschakeld.
In mijn auto heb ik een gecombineerde navigatie/radio/dvd/bt unit van JVC. Als de IPhone verbonden is met de JVC wordt na ieder telefoongesprek de iPod functie ingeschakeld. Als je dit niet opmerkt is binnen enkele uren je batterij van de iPhone leeg.

Ik heb het pas door als ik weer wordt gebeld en de muziek van de radio wordt voor één seconde veranderd door IPod muziek, voordat het telefoonsignaal binnenkomt.


Wie heeft hier ook last van?
Wat is er aan te doen?
Kan ik ook de iPod functie vast zetten zodat hij via andere instellingen pas kan worden gebruikt/geactiveerd?


Mvg André
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-05-11, 15:12
RichardZ RichardZ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 2
Standaard Ipod start bij verbinden via bluetooth

Ik heb een soorgelijk probleem.
iPhone 4, firmware 4.3.3

Clarion autoradio met ingebouwde bluetooth carkit.

Zodra ik de auto instap en de iPhone via bluetooth contact maakt met de carkit, start automatisch de ipod functie.

Wie weet hoe ik dit kan uitzetten?
  #3  
Oud 05-06-11, 10:47
iceman321 iceman321 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Standaard

ik heb ook dit probleem... iemand een oplossing?

Ice
  #4  
Oud 06-06-11, 10:55
RichardZ RichardZ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 2
Standaard Carkit en iPod functie

Ik heb verder gezocht op engelstalige fora. Het lijkt een bug te zijn in de software. Hopelijk komt Apple snel met een oplossing, want dit is echt mega irritant.

Voor wie het niet herkent:

Je stapt in de auto en zet de radio aan. Er is nieuws, of een filemelding. Echter, de iPhone schakelt de radio automatisch om naar het 'streaming' kanaal en begint muziek te spelen. Zoeken in je zak, muziek uitzetten, radio terugschakelen naar etherkanaal, nieuws of filebericht gemist.

Alleen de radio op het juiste kanaal zetten werkt niet. Dan blijkft de iPhone rustig doorspelen in je broekzak.

En dan heb je net aan je passagier verteld hoe gewèèèldig je iPhone is..... ;-)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bellen/sms'en op iPod touch via bluetooth rsdragonboy Jailbreak apps en thema's 4 07-12-10 21:34
538 player start automatisch op Iphone4 knarf18 iPhone algemeen 0 11-11-10 10:16
Iphone start soms automatisch op en tijdens bellen springt hij op appeltje thomas1 iPhone algemeen 0 04-05-10 14:17
Adobe Lightroom start automatisch op Fish iPhone algemeen 1 09-01-09 15:51
Windows: I-tunes start niet meer automatisch op Yaron iTunes 6 22-04-08 21:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:46.