iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Moeilijk verstaanbaar tijdens bellen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/77176-moeilijk-verstaanbaar-tijdens-bellen.html)

dyske 08-11-10 12:32

Moeilijk verstaanbaar tijdens bellen
 
Ik heb mijn iPhone ongeveer een maand, over het algemeen ben ik er vrij tevreden over. Er is echter één probleem, voor mij toch wel het belangrijkste waarvoor ik hem gekocht heb: ik ben regelmatig heel slecht tot NIET verstaanbaar tijdens het bellen. Heel eigenaardig is ook dat ik het soms wel, soms niet heb. Is dit een gekend probleem of kan ik hem beter laten nakijken om te herstellen? Tenslotte is bellen een heel belangrijke eigenschap van een GSM. Ik hoop dat ik niet de enige ben met dit probleem en dat er mensen zijn die mij raad kunnen geven.

Met dank :)

flammy88 09-11-10 15:12

heb he al gehoort van de deathgrip? zommige mensen hebben der last en sommige niet probeer er een bumper om heen te doen

dyske 09-11-10 19:44

Moeilijk verstaanbaar tijdens bellen
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door flammy88 (Bericht 598081)
heb he al gehoort van de deathgrip? zommige mensen hebben der last en sommige niet probeer er een bumper om heen te doen

Bedankt voor je antwoord, maar er is een case rond, dus dat is het niet :O

flammy88 09-11-10 22:02

anders fftjes langs de winkel gaan waar hem gehaald heb wel fftjes jailbreak er af halen en het probleem uitleggen

dyske 09-11-10 22:56

Dat zal vermoedelijk het beste zijn, ik heb de jailbreak eraf gehaald en bekijk het nu nog een paar dagen :)

Deorum 10-11-10 11:41

Bedek je misschien per ongeluk de microfoon die onder in de iphone zit?

dyske 10-11-10 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Deorum (Bericht 598541)
Bedek je misschien per ongeluk de microfoon die onder in de iphone zit?

Dat vind ik een goeie opmerking, en daar ben ik sinds vandaag extra op aan het letten :)

dyske 13-11-10 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Deorum (Bericht 598541)
Bedek je misschien per ongeluk de microfoon die onder in de iphone zit?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dyske (Bericht 598731)
Dat vind ik een goeie opmerking, en daar ben ik sinds vandaag extra op aan het letten :)

Dat was het dus niet, ik ben erachter gekomen dat het met de jailbreak te maken heeft. Als ik Cydia eraf haal is het beter. Probleem is dat ik Cydia er niet af wil halen. Zijn er nog mensen die hiermee geconfronteerd worden? Ik leg het vanavond alvast ook ff voor op de iPhoneclub-borrel, als ik het haal...

dyske 17-11-10 11:38

Het blijkt dus niet aan Cydia te liggen, ik heb hem volledig opnieuw geïnstalleerd, en gewoon standaard gehouden. Dan heb ik naar Mobistar gebeld, met de iPhone, en de man adviseerde mij hem binnen te brengen, wat ik straks dan ook ga doen. Hopelijk is het probleem van de baan als ik hem terug heb...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:20.